شارژر قابل حمل جدید شرکت YU معرفی شد

شارژر قابل حمل جدید شرکت YU معرفی شد
  • 1348/10/11
  • مجتبی
  • 0

شرکت YU از دو مدل شارژر قابل حمل جدید که JYUICE نامیده شده اند رونمایی کرد که یکی ۵۰۰۰ و دیگری ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعت ظرفیت دارند. این شارژر کیفیت ساخت خوبی داشته و جنس بدنه آن آلومینیوم است. مدل ۵۰۰۰ میلی آمپری کوچکتر و جمع و جورتر از مدل دیگر بوده و ۵ ولت خروجی با مقوامت ۲/۱ آمپر را ارائه می کند. این شارژر از طریق پورت USB به دستگاه های شما متصل خواهد شد.

این درحالست که مدل ۱۰۰۰۰ میلی آمپری بزرگتر بوده و خروجی آن ۵ ولت با مقاومت ۱ آمپر است که این مدل هم از طریق پورت USB به سایر دیوایس ها متصل خواهد شد. مدل بزرگتر مورد اشاره همچنین مجهز به چراغ ال ای دی چند رنگ برای نمایش وضعیت شارژ است.

در کنار مشخصاتی که از این دو شارژر همراه گفتیم مشخصات دیگری نیز وجود دارند که گفتن آنها خالی است لطف نیست. قابلیت مشاهده دما، سیستم محافظت اتصال کوتاه، مکانسیم ریست، محافظ ولتاژ ورودی، محافظ خودکار شارژ، محافظ خروجی، محافظ ولتاژ خروجی کلی و محافظت کلی در شارژهای اضافه و کاهش شارژها از جمله دیگر مشخصات این گجت ها هستند.

مدل ۵۰۰۰ میلی آمپرساعتی ۱۰ دلار و مدل ۱۰۰۰۰ میلی آمپرساعتی ۱۶ دلار قیمت گذاری شده که این قیمت ها با توجه به مشخصات فنی این دو شارژر بسیار خوب ارزیابی می گردد. محصولات یاد شده فعلا به صورت انحصاری در Snapdeal بفروش می رسند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *