Googles Book

  • 1388/7/1
  • سپهر خيري
  • 4

دانلود گر کتاب گوگل کتاب ها را بصورت PDF دانلود می کند


باید از گوگل برای افزودن کتاب های بیشتری به پروژه گوگل بوکس قدردانی کرد،  که هزاران جلد کتاب در حوزه عام را هم شامل می شود، در آنجا می توانید گزیده بسیار جالبی را برای انتخاب پیدا نمایید. دانلود گرگوگل بوک برای دانلو این کتاب ها بصورت PDF به شما کمک میکند.

آپ دیت: بسته به میزان دقت ما ست که استفاده از این وسیله بعضی از کاربران را در استفاده از گوگل بوکس دلسرد می کند زیرا دانلود کردن همه ی کتاب از این سرویس بر خلاف مقررات آن است. بنا براین ما این لینک را بصورت خاصی تنظیم کرده ایم. برای ایجاد چنین زحمتی از شما عذر خواهی می نماییم.

بگذارید یکی از موانع را از سر راه شروع کار برداریم. دانلود گر کتاب گوگل نمی گذارد شما کتاب ها را غارت کنید. ظاهرا این برنامه تلاش دارد تا جلوی دانلود کردن شما را در رابطه با مقدار از قبل معین شده کتاب پیش بینی شده، بگیرد- بنا بر این گوگل خودش لینک مربوطه  را حذف می کند و آن را می بندد. به هر حال شما می توانید کتابهایی را که بعنوان کتابهای دستیابی کامل علامت گذاری شده اند دانلود کنید، از جمله کتابهایی در حوزه عام و کتابهایی با محدوده از پیش تعیین شده-گرچه شما فقط به  بخش های معینی از کتاب دسترسی خواهید داشت، نه به متن کامل کتاب.

البته استفاده از این برنامه آنقدر ها هم که گفته شد آسان نیست، راست کلیک روی یک فایل و سیو شدن آن، کار زیاد دشواری نیست.  وقتی برنامه را نصب کردید، آن را اجرا کنید، و اسم کتابهایی را که می خواهید دانلود کنید به آن بدهید. گرچه در دیالو باکس افزودن نام کتاب خاطر نشان شده است که شما فقط باید شماره   ISBN کتاب را وارد کنید، اما ما زیاد هم روی آن مصر نیستیم. چون به هر حال شما نام کتابهای مورد نظر را از گوگل بوکس گرفته اید، پس فقط باید URL مربوطه را از انتخاب و آن را پیست کنید (بچسبانید)- این روشی کاملا مطمئن است.

زمانی که لیست کتابها را اضافه کنید، آنها در ردیف ورودی دانلود ظاهر خواهند شد. از اینجا دانلود را شروع کرده و بگذارید تا آخر ادامه داشته باشد. گاهاً اگر برنامه خود بخود بسته شد لازم است شناسه (اطلاعات) جدیدی وارد نمایید، اما در غیر این صورت این پروسه (اتفاق)  نامنتظره  ای است.

منبع

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 4 دیدگاه
  1. سلام من دنبال این آهنگ میگردم که نه اسم خواننده و نه اسم آهنگ رو نمیدونم اینو یادم میاد:
    من امشب از تو سرشارم تو هوا من هوادارم
    تموم حرف من اینه عزیزم دوستت دارم
    چقدر خوبه که تقدیرم همون چیزیه که میخوامه
    ممنون میشم کمکم کنید

  2. یه آهنگ رپ خواننده و اسم آهنگو نمیدونم فقط میخونه هنوزم روی تو وعطر تنت حساسم هنوزم روانیم هنوزم لجبازم

  3. سلام..من دنبال یه مولودی میگردم ک بمناسبت تولد امام زمان خونده شده…فقط دو بیتشو میدونم..ببار ب روی این قلبای شکسته بارون،، ببین که با نگاه تو شود جهان چراغون

  4. سلام ببخشید من دنبال این اهنگ میگردم چند شب از شبکه pmcپخش میشه متنش اینه .دارم حس می کنم دنیا منو فراموش کرد خدا ستاره منو تو اسمون خاموش کرد .خوانندش زنه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *