برنده محصول ایده آل گرا

  • 1388/7/2
  • ITTeach
  • 0

کمپانی سایبروم ، ارائه دهنده محصولات امنیتی یکپارچه بر مبنای شناسه کاربری موفق به دریافت جایزه Magic Quadrant از مؤسسه مشهور گارتنر شد. Cyberoam این جایزه را در رقابتی میان 12 شرکت تولید کننده محصولات امنیتی یکپارچه در بخش فایروال های چند منظوره و به عنوان «محصول ایده آل گرا» در جولای 2009کسب کرد.
بنابر پیش بینی مؤسسه گارتنر، تا سال 2012 بازار فایروالهای چند منظوره امنیتی برای شرکتهای کوچک و متوسط با رشد مواجه خواهد شد و از 20 به 25 درصد افزایش خواهد یافت.
به گفته آدام هینرو گِرگ یانگ یکی از کارشناسان این مؤسسه، در بازار رقابتی و فشرده آینده مواردی همچون متمرکز بودن قابلیتهای امنیتی، انعطاف پذیری لایسنسها، مدیریت کنسول و گزارشها و قیمت ، از جمله وجوه متمایز کننده هر محصول خواهد بود.
همل پاتل مدیر عامل شرکت Elitecore ، تولید کننده محصولات سایبروم، در این باره می گوید: به اعتقاد من انتخاب سایبروم به عنوان «محصول ایده آل گرا» توسط مؤسسه گارتنر، نقطه عطفی در معرفی قابلیت انحصاری امنیت بر مبنای شناسه کاربری، برای ما محسوب می‌شود.
او افزود: اهمیت این موضوع زمانی پررنگ تر می شود که بواسطه تهدیدات درون شبکه، بخشی از اطلاعات سازمانی از دست رفته و یا شبکه آسیب پذیر می گردد. سایبروم، بواسطه نظارت و کنترلی که بر نقاط آسیب پذیر شبکه هر مشتری و موقعیت تک تک کاربران دارد، عملکرد بالا و سطح پیشرفته ای از امنیت را با خود به ارمغان می‌آورد.
گفتنی است جایزه Magic Quadrant توسط مؤسسه گارتنر در سال 2009 با هدف سنجش توانایی هر شرکت در ارائه تکنولوژیهای جدید و منحصربفرد به ثبت رسیده است و تنها این مؤسسه اجازه استفاده از این لایسنس را دارد. این جایزه سمبلی گرافیکی برای معرفی محصول برتر در یک بازه زمانی خاص بوده و یک قسمت مشخص از بازار را تجزیه و تحلیل می کند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *