ذخیره تمام فایل های Doc گوگل شما به فایل ZIP

  • 1388/8/7
  • ITTeach
  • 0

فایل های Docs گوگل را میتوان به راحتی در سیستم خود گوگل باز و دریافت کرد ، و گوگل به کاربران اجازه میدهد که اسناد Docs خود را به اکثر فرمت ها تبدیل و فشرده به صورت zip کنند. این باعث راحت تر شدن خیال کسانی که همیشه نگران اسناد Docs و فایلهای خود هستن میشود.

این قابلیت جدید که به این سیستم اضافه شده بدون هیچ خبر رسمی در بلاگ اضافه شد ، اما به نظر این قابلیت فقط برای چند تست کننده انتخاب شده و فقط بعضی ها میتونن این امکان را برای تمام فایل های خودشان استفاده کنن ، به عنوان سیستم عامل بلاگ گوگل.

معمولا من فایل های Docs خودم را که از شان استفاده زیاد نمیکنم مخفی یا بایگانی میکنم ، و اکثر کسانی که از این روش بایگانی استفاده میکنن یا باید همه ی این آیتم ها را سنجاق و یا ستاره گذاری کنند.

هنگامی که شما دارید جست و جو یا انتخاب میکنید یک سند مورد نظر خود را مجبور میشوید که تمام صفحه را بالا پایین کنید و سپس همه آنها ی که احتیاج دارید را چک مارک کنید . سرانجام در جای که میخواهید آنهارا منتقل کنید کلیک راست کنید ، حالا روی Export کلیک میکنید و به گوگل میگوید که فایل هایتان را با فرمت PDF یا به صورت ZIP میخواهید و انجام میشود

در حالی که شما اسناد و فایل هایتان را به جزء سرور های گوگل نگه می دارید ، یه نگاهی هم به برنامه back up online accounts بندازید و امنیت و مدیریت بهتری به اسناد خود بدهید ، با این ابزار میتوان به عنوان یک پشتیبان خوب برای فایلهای Doc گوگل شما استفاده کرد.

Google Docs Batch Export [Google Operating System via Digital Inspiration]دانلودكنيد

منبع: لايف‌هكر

دیدگاه خود را وارد کنید