دوربيني جديد با لنزهاي ويژه

  • 1388/8/17
  • ITTeach
  • 0

شركت فعال olympus به تازگي خبر از معرفي محصولات جديد را به بازار انواع دوربين و محصولات عكاسي ديجيتال داده است.

بر اين اساس، جديدترين دوربين عكاسي اين شركت با مدل E-P2 به بازار معرفي شده است. اين دوربين اغلب قابليت‌هاي دوربين‌هاي http://www.up.taktemp.com/uploads/26-04.jpgقديمي‌‌SLR را داشته، اما برخلاف آنها باكس آينه ندارد؛ به همين دليل هم ابعادي بسيار كوچك‌تر داشته، اما منظره ياب اپتيكال ندارد.
E-P2 مجهز به امكان فيلمبرداري HD با سرعت 30 فريم در هر ثانيه بوده و با فايل‌هاي JPEG و RAW هم سازگاري دارد. كاربران اين دوربين از طرفي قابليت تنظيم دستي شاتر را هم دارند.
اين دوربين داراي تكنولوژي جديد iEnhance است و امكان تحليل وضعيت نور، رنگ و تصوير را براي گرفتن عكس‌هايي با كيفيت بيشتر به كاربرانش مي‌دهد. لنز اين دوربين هم از نوع f3.5/5.6 با فاصله كانوني 14 تا 42 ميليمتري است. طبق اعلام شركت Olympus اين دوربين قرار است در ماه دسامبر آينده با قيمت 1100 دلار به بازار عرضه شود و به فروش برسد.
از طرفي، اما اين شركت دو لنز جديد ديگر را هم به بازار معرفي كرده است. لنزهاي جديد M Zuiko Digital وايد با فاصله كانوني 18-9 ميليمتري و M Zuiko Digital تله با فاصله كانوني 150-14 ميليمتري اين محصولات جديد هستند كه گويا قرار است در نيمه اول سال ميلادي آينده يعني سال 2010 به بازار عرضه شوند. با اين حال، اما شركت Olympus هنوز اطلاعاتي را درباره قيمت عرضه اين دو لنز جديد اعلام و منتشر نكرده است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *