فتوشاپ برای آندرو ید نيز معرفی شد

  • 1388/8/27
  • ITTeach
  • 0
بعد از ارائه رایگان برنامه فتوشاپ برای پلاتفرم‌های آیفون و ویندوز موبایل نسخه‌ای رایگان نیز برای پلاتفرم آندروئید عرضه شد.

Adobe photoshop

به نقل از پایگاه اینترنتی برایت‌هند شرکت ادوبی‌سیستم نرم‌افزار معروف خود یعنی فتوشاپ را برای سیستم عامل آندروئید معرفی کرد.
این نرم‌افزار که برای سیستم‌عامل تلفن همراه آندروئید معرفی شده است دارای امکانات منحصر به فردی در نوع خود و در بین برنامه‌های مخصوص تلفن‌ همراه است.
از جمله امکانات ویژه این نسخه امکان برش و چرخاندن و ادیت عکس با ابزار مخصوص فراهم شده است.

Photoshop.com Android

این نرم‌افزار به طور خاص بر روی انواع فیلترها برای استفاده کاربر در خلق افکت‌های جالب در تصاویر  و همچنین بالاتر بردن کیفیت عکس‌های گرفته شده، تمرکز کرده است.
این نکته نیز قابل ذکر است که بعد از اینکه کاربران تصاویر دلخواه خود را خلق کردند امکان این را خواهند داشت که در وب سایت ” Photoshop.com” تصاویر خود را آپلود کرده و با دیگران به اشتراک بگذارند که البته اعتبار رایگان این سرویس امکان آپلود بیش از 1500 تصویر تا حجم نهایی 2 گیگابایت را به کاربران می‌دهد.

Menu Android TO Photoshop

این نرم افزار که به تازگی در فروشگاه آندروئید عرضه شده است بعد از نسخه‌ای است که برای آیفون عرضه شده است و در عمل مانند نسخه‌ای است که برای  کاربران ویندوز موبایل به طور رایگان عرضه شد و مدت‌ها در صدر فهرست برنامه های رایگان قرار داشت.
دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *