دوربيني با طراحي جالب و مقاوم در برابر شرايط سخت

  • 1388/9/2
  • ITTeach
  • 1

Casio عرضه مي‌كند

يك محصول جديد و منحصر‌به‌فرد به تازگي به بازار پررونق انواع دوربين‌هاي عكاسي ديجيتال معرفي و عرضه شده است. اين محصول جديد در واقع يك دوربين عكاسي است كه انتظار مي‌رود مورد توجه كاربران و خريداران زيادي هم قرار بگيرد.

Casio EX-G1

اين دوربين جديد آخرين محصول شركت بزرگ Casio است كه در ماه نوامبر گذشته براي اولين بار به بازار معرفي شده است. اين دوربين كه با مدل EX-G1 به بازار معرفي شده است، در دسته دوربين‌هاي عكاسي سري Exilim اين شركت قرار مي‌گيرد.
دوربين مدل EX-G1 درست به همين دليل هم در دسته دوربين‌هاي بسيار باريك بازار قرار مي‌گيرد و به گونه‌اي طراحي شده است كه براي عكاسي در هر شرايط حتي شرايط بسيار سخت هم مناسب باشد. با اين همه اما طراحي اين دوربين آنقدر جالب و متفاوت هست كه بتواند نظر كاربران فانتزي‌دوست را هم به خودش جلب كند.
بدنه اين دوربين بسيار مقاوم بوده و از دو لايه استيل به اضافه يك پوشش پلي‌استري ساخته شده است. به اين ترتيب اين دوربين در برابر ضربه‌هايي تا حداكثر سقوط از فاصله 7 فوتي يا يخ‌زدگي تا دماي حداكثر 14 درجه فارنهايت يا منفي 10 درجه سلسيوس كاملا مقاومت مي‌كند.
اين دوربين امكان عكاسي با وضوح تصوير 1/12 مگاپيكسل را داشته و قابليت زوم اپتيكال تا 3 برابر را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.
اين محصول مبتني بر حافظه فلش بوده و ظرفيت حافظه داخلي آن به 35مگابايت مي‌رسد.
كاربران اين دوربين اما امكان ارتقاي حافظه آن را از طريق كارت‌هاي حافظه SD و SDHC دارند.
جديدترين دوربين عكاسي ديجيتال شركت Casio مجهز به يك نمايشگر LCD با اندازه 5/2 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 240×960 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
اين دوربين با ضخامت بدنه 8/0 اينچي قابليت فيلمبرداري با سرعت 30 فريم در هر ثانيه و وضوح تصوير 480×848 يا 480×640 پيكسل را هم به كاربرانش مي‌دهد.
اين دوربين عكاسي ديجيتال كه در دو رنگ مشكي و قرمز طراحي و توليد شده، قرار است از فصل كريسمس و با قيمتي برابر 299 دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومي برسد.

مشاهده عكس‌هاي بيشتر

منابع: Gizmodo ، infosyncworld
دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *