PMP يخي با نمايشگر بزرگ

  • 1388/9/3
  • ITTeach
  • 0

جمعيت زياد و علاقه‌مند به تكنولوژي كشور چين در واقع بهترين انگيزه براي توليدكنندگان اين كشور است. در اين ميان شركت Ainol يكي از اين توليدكنندگان است كه در چند سال گذشته توانسته است سهم قابل‌توجهي از اين بازار را به خودش اختصاص دهد.
PMP V9000HDX
اين شركت به تازگي هم محصولي جديد را براي كاربران و طرفداران محصولات ديجيتال شخصي و قابل‌حمل به بازار معرفي كرده است كه انتظار مي‌رود مورد توجه اغلب كاربران و خريداران در اين كشور هم قرار بگيرد.
اين محصول جديد در واقع يك دستگاه پخش چند رسانه‌اي قابل‌حمل يا PMP است كه با نام V9000HDX يا Megatron به بازار معرفي شده است. اين دستگاه طراحي ساده‌اي داشته، اما بدنه فلزي و براقش يكي از امتيازهاي آن به حساب مي‌آيد. درست به همين دليل هم هست كه اين محصول با نام ICE يا يخ در بازار شناخته مي‌شود.
با اين حال اما قابليت‌هاي متنوع اين محصول از ديگر امتيازهاي آن است. V9000HDX مبتني‌بر حافظه داخلي بوده و ظرفيت حافظه آن به 16گيگابايت مي‌رسد. اين محصول امكان پخش و اجراي فايل‌هاي موسيقي، ويدئويي و عكس با فرمت‌هاي رايج را داشته و قابليت اجراي فايل‌هاي متني را هم به كاربرانش مي‌دهد.
اين PMP داراي يك نمايشگر LCD لمسي با اندازه 8/4 اينچ بوده و تصاوير را با وضوح 480×800 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين دستگاه داراي يك خروجي HDMI بوده و از امكان راديوي FM هم بهره مي‌برد.
علاوه‌بر اينها اين دستگاه داراي قابليت GPS هم هست كه اين روزها براي اغلب كاربران جالب است. با اين همه اما هنوز اطلاعات دقيقي درباره زمان و قيمت عرضه اين محصول اعلام و منتشر نشده است.

منابع: engadget، expat، akihabaranews

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *