میزان اهمیت و نفوذ خود را در توییتر بسنجید

  • 1388/9/5
  • ITTeach
  • 2

tweetlevelامروز توییتر به یکی از مهمترین رسانه های اینترنت بدل شده و به لطف اخبار لحظه به لحظه ای که در اون منتشر میشه به یکی از مهمترین منابع خبری بدل شده. به همین خاطر هر روز افراد بیشتری به استفاده از توییتر روی می‌آورند. همین که کمی فکر کنید متوجه میشید که میزان اهمیت و نفوذ در توییتر عامل مهمی در دنیا اینترنت محسوب میشه.

افرادی که از میزان محبوبیت بالایی در توییتر برخوردار هستند بیشتر از بقیه مورد توجه قرار میگیرند و تصور کنید که این افراد برای توسعه کارشون از توییتر استفاده میکنند. پس هرچه بیشتر در توییتر نفوذ داشته باشند مسلما موفقیت بیشتری در شغلشون خواهند داشت.

اما همیشه دونستن میزان اهمیت و نفوذ در توییتر کار ساده‌ای نیست. سایت Tweetlevel این امکان رو برای شما فراهم کرده که به صورت دقیق و تفکیک شده میزان نفوذ, محبوبیت, تعامل با دیگران و میزان اعتماد شما نزد دیگران رو محاسبه میکنه.  این سایت حتی بر حسب امتیازات شما نکاتی رو به شما یاد آور میشه که چطور میتونید این عوامل رو بهتر کنید.

این سایت برای محاسبه امتیازات شما از تعدادی فرمول های پچیده استفاده میکنه که دست کمی از فرمول های تعیین Page Rank گوگل نداره.از  برخی از عواملی که در امتیاز شما موثره میشه به تعداد دنبال کنندگان, میزان استفاده شما از هش تگها (#hashtags), اشاره به دیگر کاربران با @ (@name) و چگونگی توییت های شما یعنی میزان انتشار لینکها, پرسیدن سوال و …. اشاره کرد.

من به شما توصیه میکنم اگر تا به امروز از توییتر استفاده نکردید فرصت رو بیش از این از دست ندید و در توییتر عضو بشید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *