کاربران که ویستا را تجربه کرده اند 4 برابر از 7 راضی تر هستند

  • 1388/9/10
  • ITTeach
  • 0

windows7
افرادي که نسخه بتاي سيستم‌‌عامل Windows 7 را مورد آزمايش قرار دادند، نسبت به افرادي که نخستين نسخه از سيستم‌عامل ويندوز ويستا را استفاده کردند تا 4 برابر راضي‌تر هستند و اين در حالي است که نتايج يک بررسي جديد نشان داد که بيش از نيمي از شرکت‌ها قصد دارند سيستم‌عامل ويندوز ويستا را کنار بگذارند.

بر اساس نتايج حاصل از نظرسنجي از کارشناسان فناوري اطلاعات که توسط شرکت ChangeWave Research انجام شد، 44 درصد از 68 کاربري که سيستم‌عامل Windows 7 را امتحان کردند، خاطرنشان ساختند که از نسخه بتاي اين نرم‌افزار جامع «بسيار راضي» بوده‌اند.

بررسي‌هاي مشابهي که توسط مرکز ChangeWave نيز در فوريه 2007، تنها چند هفته پس از عرضه ويندوز ويستا انجام شده بود نشان داد که تنها 10 درصد کاربران از اين سيستم‌عامل «بسيار راضي» بوده‌اند.

اندي گولاب(Andy Golub) و مايک روبل(Mike Wrobel) از کارشناسان شرکت ChangeWave اعلام کردند آن دسته از کابراني که نسبت به سيستم‌عامل Windows 7 ابراز رضايت کرد‌اند بر اين باورند که ارتقاء اجرايي اين برنامه مهم‌ترين دليل براي افزايش رضايت آنها محسوب مي‌شود.

يکي از کارشناسان IT شرکت کننده در اين نظرسنجي اعلام کرد: « Windows 7حافظه کمتري را به خود اختصاص مي‌دهد و سرعت بالاتري دارد و در اصل براي من يک XP جديد محسوب مي‌شود».

در اين نظرسنجي گولاب و روبل حدود 2 هزار کاربر سازماني که مسئوليت خريد تجهيزات فناوري اطلاعات را برعهده داشتند، مورد بررسي قرار دادند تا نظر شرکت آنها را در مورد سيستم‌عامل ويندوز دريابند.[بر اساس اطلاعات به‌دست آمده از اين نظرسنجي، 53 درصد اعلام کردند که شرکت آنها قصد دارد سيستم‌عامل ويندوز ويستا را کنار بگذارد و در عين حال، منتظر عرضه Windows 7 است.
در اين ميان تنها 15 درصد اعلام کردند که سازمان آن‌ها به استفاده از ويندوز ويستا ادامه خواهد داد

منبع: بيست بيت

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *