سایبروم محصول جدید امنیتی خود با نام EPDP را به بازار عرضه می‌کند

  • 1388/9/17
  • ميلاد اسم‌زاده
  • 0

1330_orig

Cyberoam، ارائه کننده سیستم‌های مدیریت یکپارچه تهدیدات بر مبنای شناسه کاربر،از ارائه محصولی با نام End Point Data Protection برای حفاظت از داده‌های سازمانی و مدیریت منابع IT خبر داد. این مجموعه امنیتی در راستای بسط حفاظت از Gateway به سوی نقاط پایانی و توسعه محصولات امنیتی Cyberoam طراحی شده است.
بر اساس آمار و تحقیقات بعمل آمده، ابزارهای ذخیره‌سازی با قابلیت حمل و جابجایی و به اشتراک‌گذاری فایل‌ها و برنامه‌ها از مهمترین عواملی هستند که شبکه را در معرض تهدیدات داخلی و خارجی قرار می‌دهند.
بنابر گزارش موسسه Ponemon، بیش از 3/6 میلیون دلار از سرمایه‌ها و بودجه‌های شرکت‌ها به دلیل فقدان یک سیستم امنیتی جامع که از هدر رفتن اطلاعات و داده‌ها جلوگیری کند، از بین می‌رود که به تبع آن بیش از 65 درصد از فرصت‌های تجاری را نابود می‌کند.
از این رو، پرداختن به مقوله امنیت داده‌ها در نقاط پایانی (سیستم کاربر) اهمیت دوچندان پیدا کرده است که از اتلاف سرمایه‌ها در هر سازمان و شرکت جلوگیری کند. مجموعه (EndPoint Data Protection)EPDP، یک راه‌حل امنیتی با هزینه‌ای معقول است که خلاء موجود در سیستم‌های امنیتی را پر کرده و با قابلیت‌هایی نظیر امکان رمزگزاری و حفاظت از داده‌های سازمانی، مدیریت منابع سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، کنترل برنامه‌ها و مدیریت عوامل سازمانی، راهکاری در دسترس برای سازمان‌ها و ادارات می‌باشد.
همچنین به کمک این مجموعه که به زودی توسط شرکت تجارت امن خاورمیانه، توزیع کننده رسمی محصولات سایبروم در خاورمیانه به بازار معرفی خواهد شد، می‌توان جلوی اتصال اطلاعات از طریق دستگاه‌های ذخیره‌سازی قابل حمل نیر USB یا هاردهای External و … را گرفت. علاوه بر آن، مدیر شبکه کنترل کاملی روی برنامه‌های شبکه و نرم‌افزارهای چت مثل Skype،Yahoo Messenger، MSN و … و استفاده از پرینترهای شبکه خواهد داشت.
این محصول بزودی توسط شرکت تجارت امن خاورمیانه، توزیع کننده محصولات سایبروم در خاورمیانه به بازار ایران معرفی خواهد شد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید به سایت www.cyberoam.com مراجه کنید.

منبع : ایتنا

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *