Hello Kitty طلايي براي روزهاي تعطيلات

  • 1388/9/21
  • ITTeach
  • 0

iRiver عرضه مي‌كند
روزهاي سال به پايان مي‌رسند تا سال نو ميلادي با تعطيلاتش زودتر بيايد. درست به همين دليل هم هست كه هر روز با نزديك‌تر شدن به روزهاي تعطيلات بازار محصولات مختلف ديجيتال هم داغ‌تر مي‌شوند.
iRiver Hello Kitty

در اين ميان محصولات ديجيتال شخصي مانند mp3 playerها طرفداران بيشتري داشته و به اين دليل فروش خوبي هم خواهند داشت. به اين ترتيب شركت‌هاي مختلف توليدكننده در اين روزها محصولات جديدشان را به بازار معرفي مي‌كنند.
شركت بزرگ و فعال iRiver هم به تازگي جديدترين محصول خود را براي كريسمس به بازار معرفي كرده است. اين محصول كه يك mp3 player است، طراحي جالب و متفاوتي داشته و به اين دليل مي‌تواند نظر اغلب خريداران را به خودش جلب كند. اين دستگاه در واقع طراحي شبيه شخصيت كارتوني دوست داشتني و معروف Hello Kitty دارد. تفاوت اين محصول جديد با ديگر محصولات مشابه از نظر طراحي اين است كه بدنه اين دستگاه به رنگ مشكي براق بوده و قسمت‌هايي از آن با رنگ طلايي تزئين شده است تا به اين ترتيب محصولي متفاوت و منحصر به فرد براي بازار تعطيلات باشد. اين mp3 player همچنين داراي يك جفت هدفون جالب با طراحي هماهنگ با خود دستگاه است. يك گيره كوچك براي اتصال به گردنبند يا كمربند را هم در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.

screen-shot- hello-kitty

اين محصول جالب در دو نسخه 2 و 4 گيگابايتي طراحي و توليد شده است. طبق اعلام شركت iRiver اين محصول جديد قرار است از روز 18 ماه دسامبر با قيمت 90 دلار براي نسخه 2 گيگابايتي به بازار عرضه شده و به فروش عمومي برسد.

منبع: engadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *