شركت MSI PMP جديد با طراحي ساده و صنعتي

  • 1388/9/29
  • ITTeach
  • 0

MSI معرفي كرده است
شركت MSI كه اين روزها به خاطر طراحي و توليد نت‌بوك‌هاي باريك و قابل حمل كوچك در بازار شناخته مي‌شود، به تازگي به بازار انواع دستگاه‌هاي پخش موسيقي قابل حمل هم وارد شده است.

msi-mt-zune-1

به اين ترتيب اين شركت در ماه‌هاي اخير چند مدل مختلف از PMP‌هايش را به بازار عرضه كرده است. اين شركت، اما به تازگي خبر از عرضه يك محصول جديد ديگر به اين بازار داده است. اين محصول جديد هم يك PMP با مدل MT-V660 است كه به تازگي به بازار معرفي شده است.
MT-V660 طراحي ساده و صنعتي داشته و از يك پردازنده مدل RK2806 شركت Rockchip هم بهره مي‌برد. اين دستگاه داراي يك نمايشگر بزرگ LCD تمام لمسي است. اين نمايشگر كه اندازه‌اي برابر 2/3 اينچ دارد، تصاوير را با وضوح 230000 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
اين محصول جديد قابليت پخش و اجراي فايل‌هاي موسيقي با فرمت‌هاي I،mp3،WMA،APE،FLAC OGG، WAV و AAC را داشته و تصاوير ويدئويي با فرمت‌هاي I،MKV I،AVI، DivX، XviD، H.264، I،RM، RMVB، FLV، VOB DAT، MPG، MOV و 3GP را هم براي كاربرانشان نمايش مي‌دهد.
اين PMP همچنين مجهز به يك خروجي تلويزيون هم هست كه اين روزها براي اغلب كاربران اهميت زيادي دارد. اين شركت هنوز اعلام نكرده است كه اين محصول جديدش را در چه زماني و با چه قيمتي به بازار عرضه خواهد كرد.

منبع: engadget

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *