شركت چينيAinol: PMP بزرگ با امكان اتصال به تلويزيون

  • 1388/10/1
  • ITTeach
  • 2

Ainol عرضه كرده است
شركت چيني Ainol به تازگي جديدترين محصول خود را به بازار معرفي و عرضه كرده است. اين محصول جديد در واقع يك دستگاه پخش چندرسانه‌اي قابل حمل يا PMP است كه با مدل V6000HDK روانه بازار شده است.

ainol-v6000hdk-bumblebee

اين محصول مبتني بر حافظه داخلي بوده و در دو نسخه 2 و 4 گيگابايتي طراحي و توليد شده است. اين دستگاه قابليت پخش و اجراي فايل‌هاي موسيقي با فرمت‌هاي m،mp3، WMA، WAV APE، FLAC و OGG را داشته و فايل‌هاي ويدئويي با فرمت‌هاي R،RM، ،RMVB، AVI، MKV، MOV، PMP، MP4، VOB، DAT و FLV را هم براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.
با اين همه، اما مهم‌ترين ويژگي اين محصول مجهز بودن آن به قابليت پخش HD تصاوير است كه اين روزها براي اغلب كاربران هم اهميت بسياري دارد. به اين ترتيب تصاوير با وضوح 1080 پيكسلي براي كاربران به نمايش در مي‌آيند. V6000HDK داراي يك نمايشگر LCD تمام لمسي با اندازه 3 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 272×480 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد. اين دستگاه مجهز به خروجي تلويزيون براي اتصال به انواع تلويزيون و نمايش تصاوير مختلف است و از يك پورت USB پر سرعت نسخه 2 هم بهره مي‌برد. اين محصول همچنين در سه رنگ سفيد، صورتي و آبي طراحي و توليد شده است.
شركت Ainol اعلام كرده است كه اين محصول جديد را به تازگي و با قيمت 44 دلار براي نسخه 2 گيگابايتي و 75 دلار براي نسخه 4 گيگابايتي به بازار عرضه و روانه كرده است.

منبع: store via pczgc

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. من علاقمند به خرید  دستگاه V6000HDK      pmpهستم اما نمیدانم که کجا ان را تهیه کنم خواهشمندم مرا راهنمایی کنید 

    1. فعلا توي بازار ايران نيومده و بايد منتظر بموني كه كي توي بازار ايران مياد و اگه آشنايي توي خارج از كشور داري ميتوني بهش بگي تا واستون پست كنه….؟!!!!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *