PMP بزرگ و مبتني بر ويندوز CE

  • 1388/10/7
  • ITTeach
  • 1

Cowon عرضه كرده است

Cowon V5 HD

توليدكننده كره‌اي بزرگ و فعال بازار انواع محصولات ديجيتال شخصي و به خصوص دستگاه‌هاي پخش موسيقي قابل حمل، يعني شركت Cowon به تازگي جديدترين محصول خودش را به بازار انواع PMP و mp3 player معرفي و عرضه كرده است.

اين محصول كه براي بازار تعطيلات كريسمس به بازار معرفي شده با مدل V5 روانه بازار شده است. V5 در واقع يك دستگاه پخش موسيقي قابل حمل يا PMP است كه امكانات متفاوتي را در اختيار كاربرانش قرار مي‌دهد.
اين دستگاه مبتني بر حافظه داخلي بوده و در سه نسخه 8/16 و 32 گيگابايت طراحي و توليد شده است. مهم‌ترين ويژگي اين محصول، اما مجهز بودن آن به امكان پخش HD تصاوير ويدئويي است كه اين روزها براي اغلب كاربران هم اهميت زيادي دارد.
به اين ترتيب اين دستگاه تصاوير ويدئويي را با فرمت‌هاي رايج H.264، AVI، MPEG-4، VOB، WMV، DivX و Xvid و وضوح 720 پيكسل براي كاربرانش به نمايش مي‌گذارد.

Cowon V5 HD 01

اين محصول داراي يك نمايشگر تمام‌لمسي بزرگ LCD با اندازه 8/4 اينچ است كه تصاوير را با وضوح 230000 پيكسل براي كاربرانش نمايش مي‌دهد.
V5 همچنين از ويندوز CE هم بهره مي‌برد تا به وسيله آن امكان نصب و اجراي نرم‌افزارهاي كاربردي متنوعي را در اختيار كاربرانش قرار دهد. با اين اوصاف برنامه‌هايي مانند تقويم روز، ساعت زنگ‌دار، ماشين‌حساب، نوت‌پد و بازي‌هاي كامپيوتري فلش روي اين دستگاه قابل نصب و اجرا هستند.
اين PMP مجهز به يك پورت خروجي HDMI هم هست كه امكان نمايش تصاوير HD در ابعاد بزرگ‌تر و روي تلويزيون به كاربرانش مي‌دهد.
شركت Cowon اعلام كرده است كه اين محصول را به تازگي به بازار عرضه كرده است و نسخه 8 گيگابايتي آن در حال حاضر با قيمت 254 دلار در بازار به فروش مي‌رسد.

Cowon V5 HD 02

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *