آمار لحظه به لحظه از جهان

  • 1388/10/19
  • ميلاد اسم‌زاده
  • 3

logo-enامروز قصد داریم یک سایت جالب را به شما معرفی کنیم. اگر شما از آن دسته از افراد هستید که دوست دارید بدانید در این لحظه چند نفر در دنیا متولد شده‌‌اند یا چند نفر از دنیا رفته‌اند یا اینکه خودکشی امسال چقدر است پیشنهاد می‌کنیم به سایت آمار لحظه به لحظه از جهان به آدرسwww.worldometers.info مراجعه کنید.

این سایت به زبان انگلیسی در دسترس است؛ اما برای استفاده کاربران دیگر زبان‌های مختلف نیز امکانات خاصی مثل تغییر زبان را در نظر گرفته است. برای استفاده از زبان مورد نظر خود کافی است از گزینه بالای صفحه به نام Language استفاده کرده و زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.

این سایت طراحی ساده‌ای دارد و در صفحه اول آن چیزی به جز آمار و اعداد مختلف که مدام بالا و پایین می‌شوند دیده نمی‌شود. صفحه اول سایت به بخش‌هایی همچون جمعيت جهان، حکومت و اقتصاد، جامعه و رسانه‌ها، محيط‌زيست، غذا، آب، انرژي، سلامت تقسیم شده است.

هر کدام از این بخش‌ها شامل زیر‌مجموعه‌های دیگری می‌شوند که این زیرمجموعه‌ها نیز آمار مربوط به آن بخش را ارائه می‌کنند. به عنوان مثال بخش جامعه و رسانه شامل قسمت‌هایی چون کتاب‌هاي جديد منتشر شده امسال، روزنامه‌هاي منتشر شده امروز، گيرنده‌هاي تلويزيون فروخته شده امروز، تلفن‌هاي همراه فروخته شده امسال، هزينه صرف شده براي بازي‌هاي رايانه‌اي براي امروز (دلار آمريکا)، کاربران اينترنت در جهان، تعداد نامه الکترونيکي ارسال شده امروز، مطالب افزوده شده به وبلاگ‌ها براي امروز و جست‌و‌جو‌هاي انجام شده امروز در گوگل می‌شود که آمارهای این بخش‌ها با توجه به استفاده کاربران به طور مدام در حال تغییر است.

آمار برخی از بخش‌ها به طور اعجاب‌انگیزی در حال افزایش است که از میان آن‌ها می‌توان به تعداد نامه‌های الکترونیکی ارسال شده در روز، جست‌وجو در گوگل، تولیدات غذایی امسال، هزینه صرف شده برای بیمارهای ناشی از چاقی در روز، افراد بدون دسترسی به آب آشامیدنی سالم، زغال‌سنگ باقی مانده، سیگاری‌های مصرف شده امروز، هزینه صرف شده برای مواد مخدر غیرقانونی، متولدین امسال و… اشاره کرد.

منبع : itiran.com

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. سلام….
    به نظر من بهتره به جای این معرفی بالا، از معرفی که این سایت از طریق لینک زیر انجام داده شده، استفاده نمایید… چون به نظر من خیلی کاملتر و بهتر توضیح داده شده. البته این نظر منه. ممنونم.
    لینک سایت: لطفا یه نگاه بیاندازید!

    http://www.city-links.ir/web-and-internet/76-online-service/217-worldometers-real-time-world-statistics.html

    1. خب ماهم اين لينك رو قرار ميديم عزيز… ممنون و مچكر بابت راهنماييتون… .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *