شارژر خورشيدي جديد براي محصولات ديجيتال

  • 1388/10/21
  • ITTeach
  • 0

شارژر خورشيدي جديد براي محصولات ديجيتال

اين روزها صرفه جويي در مصرف انرژي و حفاظت از محيط‌زيست به يكي از مهم‌ترين چالش‌هاي شركت‌هاي صنعتي و توليدكننده تبديل شده است. درست به همين دليل هم اين شركت‌ها سعي دارند با استفاده از تكنولوژي‌هاي جديد از مشكلات مربوط به كمبود انرژي جلوگيري كنند. به اين ترتيب باتري و شارژر‌هاي خورشيدي به تدريج به بازار آمده و با اقبال عمومي هم مواجه شدند.

Concord-Keystone-Eco-Tag-Solar-Charger

شركتKeystone هم يكي از اين شركت‌هاست كه به تازگي يك شارژر خورشيدي جديد را به بازار معرفي كرده است. اين شارژر كه با نام ECO TAG به بازار معرفي شده، مي‌تواند محصولات و دستگاه‌هاي كوچك ديجيتال را به راحتي شارژ كند. به اين ترتيب اين شارژر مي‌تواند مانند دو باتري سايز AAA هر دستگاهي را شارژ كند. به اين ترتيب دستگاه‌هايي مانند گوشي‌هاي موبايل، PMP، دوربين‌هاي عكاسي ديجيتال و دستگاه‌هاي ديگر مي‌توانند به صورت مستقيم به اين دستگاه متصل شده و شارژ بشوند.
اين شارژر خورشيدي مي‌تواند با 4 ساعت قرار گرفتن در برابر نور مستقيم خورشيد يا 8 ساعت در برابر نور غيرمستقيم آن كار بكند. اين محصول همچنين داراي يك پورت USB براي اتصال محصولات مختلف هم هست.
شركت توليدكننده اين شارژر خورشيدي اعلام كرده است كه آن را از ماه فوريه و با قيمت 35 دلار به بازار عرضه كرده و به فروش مي‌رساند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *