شركت Samsung به تازگي دو محصول جديد و جالب با عنوانIceTouchو MyFit

  • 1388/10/21
  • ITTeach
  • 0

Samsung معرفي كرده است
محصولات ديجيتال شخصي جديد براي كاربران امروزي
samsung-icetouch-top

شركت Samsung به تازگي دو محصول جديد و جالب را به بازار انواع دستگاه‌هاي پخش موسيقي قابل حمل معرفي كرده است. اين محصولات جديد با نام‌هاي IceTouch يا YP-H1 و MyFit يا YP-W1 به بازار معرفي شده‌اند.

IceTouch در واقع يك دستگاه پخش چند رسانه‌اي ديجيتال با قابليت‌هاي متنوع است. اين محصول مبتني بر حافظه فلش بوده و ظرفيت آن به 16 گيگابايت مي‌رسد. اين دستگاه قابليت پخش و اجراي فايل‌هاي موسيقي با فرمت‌هاي mp3، WMA، OGGا، FLAC، m4a، WAV و MP3HD را داشته و مي‌تواند فايل‌هاي ويدئويي با فرمت‌هايM،MPEG4، WMV H.264، XviD و DivX را هم براي كاربرانش به نمايش بگذارد.

icetouch_blue

نمايشگر اين محصول از نوع AMOLED لمسي با اندازه 2 اينچ است كه تصاوير را با وضوح HD براي كاربرانش نمايش مي‌دهد. IceTouch داراي پردازنده‌اي با قدرت مناسب بوده و از تكنولوژي پخش صداي محيطي 5كاناله هم بهره مي‌برد. PMP يخي اين شركت در چهار رنگ متنوع صورتي، بنفش، آبي و خاكستري طراحي و توليد شده است.MyFit محصول جديد ديگري از Samsung است كه مي‌تواند امكانات جالب را در اختيار كاربرانش قرار بدهد. اين محصول در واقع يك دستگاه ديجيتال شخصي است كه براي هر كاربري مي‌تواند انتخاب مناسبي باشد. اين دستگاه مبتني بر حافظه داخلي است و ظرفيت حافظه آن به 8 گيگابايت مي‌رسد. اين محصول جالب مي‌تواند ميزان سلامت جسماني كاربر را اندازه گرفته، ميزان اضافه وزن آن را اعلام كرده، ميزان كالري مورد نياز بدن را محاسبه كرده و حتي ميزان استرس كاربران را هم اندازه‌گيري كند. با اين اوصاف اين محصول گزينه خوبي براي كاربران امروزي است.
اين دستگاه همچنين داراي راديو FM هم بوده و تمام قابليت‌هاي يك پلير را هم به كاربرانش مي‌دهد. MyFit مي‌تواند فايل‌هاي موسيقي با فرمت‌هاي mp3، WMA، OGG و AAC را هم پخش كرده و فايل‌هاي ويدئويي با فرمت‌هاي MPEG4 و WMV را هم براي كاربرانش نمايش بدهد.
شركت Samsung اعلام كرده است كه اين دو محصول جديدش را به زودي و از نيمه اول سال ميلادي جديد به بازار عرضه كرده و به فروش مي‌رساند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *