مدل جديد كيس حرفه‌اي كولر مستر به بازار آمد

  • 1388/10/23
  • ميلاد اسم‌زاده
  • 0

cmايتنا- HAF 932 که در ميان كاربران و متخصصان سخت‌افزار به عنوان یک کیس کلاسیک حرفه‌ایی شناخته مي‌شود به دليل طراحی زیبا، ظاهر تنومند و قدرت خنک‌سازی فوق‌العاده تا كنون جوایز متعددی را نصيب كولر مستر كرده است.

کولر مستر با الهام از طرح مهیج AMD و قدرت HAF 932 ، ویرایش جدیدی از این کیس را با نام HAF 932 AMD Edition توليد كرده است كه با گارانتي 2 ساله دريا كامپيوتر در بازار عرضه مي‌شود. در این طرح از رنگ قرمز در قسمت جلو با درب کناری اکریلیکی و شفاف با نقش اژدهای AMD استفاده شده است.

اما مزایای این طرح جدید تنها به ظاهر و خصوصيات ذكر شده ختم نمي‌شود. استفاده ازدو فن بسیار بزرگ 230 میلیمتری که یکی از آنها در بالای کیس قرار گرفته است و می‌توان به جای آن سه عدد فن 120 میلیمتری برای تهویه هوای درون کیس جایگزین كرد، پيش‌بيني رادیاتور در درون و بالای کیس و درگاهی با دسترسی آسان به منظور استفاده از مایع خنک کننده از ديگر مزاياي برجسته کیس HAF 932 AMD Edition است.

از سوي ديگر برشی که در محل نصب پردازنده صورت گرفته امکان اتصال آسان هر گونه خنک‌کننده‌ایی را نيز فراهم می‌سازد. روش انحصاری کولر مستر برای جدا كردن براکتها با فشار تنها یک کلید، رک‌های مخصوص هارددیسک و سیستم مدیریت کابل با قابلیت جابجايي، پنل جلویی کامل USB 2.0 x 4 , IEEE 1394a x 1 , eSATA x 1 , MIC x 1 و Audio x 1و محل بسيار مناسب قرار‌گيري موبایل يا فلش مموری در بالاي كيس از دیگر امکانات اين محصول كولر مستر است.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *