7APL – برنامه Application Launcher برای ویندوز7

  • 1388/10/24
  • سپهر خيري
  • 0

7APL – برنامه Application Launcher برای ویندوز7

کار نرم افزار Windows 7 Application Launcher مانند میانبر ها یا شورکات های ویندوز عمل می کند . با این نرم افزار میتوانید برنامه های مورد علاقه و منتخب خودتان را به آن معرفی کنید و توسط یک کلیک و یا زدن یک دکمه از روی کیبورد آن را اجرا کنید تا سریع تر بتوانید برنامه خود را پیدا و باز کنید.
به وسیله این نرم افزار میتوانید به ویندوز7 خود یک ویژگی شاهکار بدهید و از آن استفاده کنید.

7apl-main[2]

می توانید یک گروه را تشکیل دهید و در آن برنامه های مربوط به آنرا قرار دهید ، مثلا گروه اینترنت ، و در آن گروه برنامه های که مربوط به اینترنت هست را قرار دهید. برای اضافه کردن برنامه به لیست هم از گزینه Browse استفاده کنید و سپس روی دکمه Include کلیک کنید.

7apl-thumbnail[2]

شما همچنین میتوانید به پروفایل تان عکس اضافه کنید ، مثلا برای هر برنامه که در لیست معرفی کرده اید یک عکس هم کنارش بگزارید.
برای اجرا برنامه ها باید روی آیکون نرم افزار که در بالای صفحه قرار دارد کلیک راست کنید ، سپس یک پنجره باز میشود که در آن نام برنامه ها نشان داده میشوند ، و با کلیک روی آنها میتوان برنامه را اجرا کنید. همچنین میتوانید این برنامه ها را به وسیله دکمه های کیبورد یا به اصطلاح hot-key ها هم اجرا کنید.
میتوانید خودتان به برنامه بگوید که با چه دکمه ای چه برنامه ای باز شود ، و با زدن آن دکمه هر وقت که بخواهید آن برنامه مورد نظر خود را باز کنید.

7apl-jumplist[2]

شما میتوانید با برنامه Application Launcher از آن در دسکتاپ ویندوز7 استفاده کنید و به برنامه های مورد علاقه تان را راحت تر دسترسی پیدا کنید.

این نرم افزار رایگان هست و فقط روی ویندوز 7 کار میکند
دانلود 7APL

منبع: instantfundas.com

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *