کروم کرنر – آپدیت هفتگی، گسترش، تم ها و نکاتی در باره گوگل کروم

  • 1388/10/27
  • سپهر خيري
  • 1

chrome-corner-asfd-1262006789

به نخستین گوگل کروم 2010 خوش آمدید! در طول روزهای تعطیلات آخر سال علیرغم خبر های گوگل حول و حوش تلفن موبایل Nexus One و امکان یک تابلوی HTC-built که توسط شرکت بیگ جی به بازار عرضه اوضاع کمی آرام به نظر می رسید.
اما هنوز خیلی چیزها برای کشف کردن هست، پس بیایید به سراغشان برویم!
Hexxeh به عرضه یک Chromium OS دیگر نزدیک می شود
همان آدم نو آوری که Diet Chromium OS را برای شما به ارمغان آورد سخت مشغول کار برای عرضه نسخه جدیدی از آن است و امیدوار است که بزودی آنرا به بازار عرضه نماید. Hexxeh، امیدوار بود که نسخه جدیدش را تا دوم ژانویه در دسترس عموم قرار دهد. اما تا امروز که کارها خیلی کند پیشرفته است. اگر شما هم تصمیم داریدوقتی به بازار آمد با ساخت تازه آن بازی کنید نگاهی به WIKI بیاندازید ببینید آیا برنامه های سخت افزاری تان آزمایش شده اند. من میتوانم از تاسف خوردن شما در آینده پیشگیری کنم.
واقعاً خیلی به خودتان می نازید؟ خوب چرا یک Chromium OS/Ubuntu/Windows triple boot راه نمی اندازید؟ روند کار براستی که خیلی ساده است.

clocks-as-df-asdf
بسط و توسعه برنامه ساعت های جهانی به شما کمک می کند تا برگه های مختلفی در مورد وقت های محلی در اختیار داشته باشید
دانلود کردن گروهی از بلاگر ها از سرتاسر جهان. گاهی اوقات من خودم فراموش می کنم که چه کسی آلان خواب است یا کی از خواب برخاسته است. برنامه World Clocks extension با اعلام نه وقت محلی در گوشه و کنار جهان برای من به عنوان یک نشانگر سودمند زمان عمل می کند . البته در حال حاضر آن طور که باید کارایی ندارد اما خوشبختانه با استفاده از انتخاب گزینه های پیش فرض (دیفالت) می توانم هر نقطه ای را که می خواهم تحت پوشش قرار دهم.
حالا دیگر می دانم جای قبل از ساعت 4 بعداز ظهر بیدار است و …
کروم Safari را پشت سر گذاشته است تا به سومین جستجوگر مشهور تبدیل شود
آدم های منفی باف این خبر را تکرار می کنند که شهرت کروم فقط دوره ای و گذرا است چون بتا لینوکس و مک را عرضه کرده است . طرز تلقی آنها این است که وقتی یک کاربراز برنامه بتا حوصله اش سر می رود و به جستجوگر دیگری مراجعه میکند برنامه حالت نوسان به عقب دارد.
آنها برای گوگل امتیاز زیادی هم قایل نمی شوند، در نتیجه ، آنها تعداد علاقه مندان این دو برنامه را هم دست کم میگیرند. البته این فقط حدس من است. شکاف هر لحظه بزرگتر می شود. همانطور که سباستین خاطر نشان کرده است، این اولین ماه کروم بوده است. از انجایی که شرایط توزیع بازار گوگل هر دم سخت تر می شود افراد بیشتری در صدد امتحان و استفاده از کروم بر می آیند.

newegg-search-sdfasdf

استفاده نوشتاری از کیبورد مجازی کاربران را به سوی نیمکت keyloggers ها می کشاند
در زمان آنلاین بودن در امان ماندن کار ساده ای نیست. یکی از خطرات بسیار کثیف اطلاع داشتن وترس از حمله keylogger هاست – که در گوشه ای از سیستم پنهان می شوند و منتظرند تا آنجه را که شما تایپ می کنید کپی کنند. نوعاً آدمهای بد جنس تر تلاش میکنند به پسورد و پین نامبر شما هم دست پیدا کنند. برای حفاظت در مقابل چنین مواردی شما می توانید install the Virtual Keyboard userscript. را نصب نمایید.
در هر منطقه از صفحه متن خود کلیک کنید کیبورد ظاهر می شود—بعد به سادگی به جای تایپ کردن متن بر روی آن کلیک کنید. این روش بسیار ویژه ای است برای اضافه کردن متن به پورتابل کروم اینستال. شما هیچوقت نمدانید چه نوع ویروسی در یک کامپیوتر ناشناخته ای پنهان است.
صبر کنید… این چیز ها در Newegg… به فروش نمی رسد.
افکارتان را با کروم استنشن شریک شوید
اکنون که رسماً به استنشن گالری کروم Chrome Extensions Gallery دسترسی پیدا نموده ایم و برنامه های خوبی برای نصب پیدا کرده ایم، پس بگذارید تا نظر شما راهم در مورد آنها بدانیم. هیجان زده هستید یا نا امید؟
فکر می کنید کروم استنشن در فایر فاکس چطوری است تقریباً سلطان قلعه اضافه کردن هاست؟
نظرتان را ارائه نمایید!

منبع: downloadsquad

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. آخه تو که زحمت نوشتن رو میکشی …زحمت بکش فایل های دانلود رو هم در دسترس بزار دیگه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *