یادداشت‌های بیل گیتس روی اینترنت

  • 1388/11/6
  • ITTeach
  • 3

بيل گيتس، يكي از بنيانگذاران شركت نرم‌افزاري مايكروسافت وب‌سايت Gatesnotes.com را با هدف فراهم كردن جزئيات بيشتر مربوط به كار و فعاليتش راه‌اندازي كرد.thegatesnotes

به گزارش خبرگزاري دانشجويان چهره محبوب دنياي فن‌آوري براي نخستين بار است كه يك وب‌سايت شخصي راه‌اندازي مي‌كند و آن را به عنوان «نگاه دروني به موضوعات جهاني» توصيف كرده است.
وي در خوشامدگويي به كاربران جديد GatesNotes.com نوشت: از زمان ترك شغل تمام وقتش در مايكروسافت كه با هدف اختصاص وقت بيشتر براي بنياد خيرخواهانه‌اش بوده، افراد زيادي در مورد كاري كه انجام مي‌دهد، پرسش كرده‌اند و بنا بر تصور وي، سهيم كردن ديگران در يادداشت‌هايي كه تهيه كرده از طريق يك وب‌سايت، جالب خواهد بود.

thegatesnotes 01
بر اساس اين گزارش، اين يادداشت‌ها دربردارنده موضوعاتي شامل خشكسالي، زلزله در هاييتي، اپيدمي‌هاي جهاني و اصلاحات آموزشي خواهند بود و گيتس ابراز اميدواري كرده اين وب‌سايت افراد بيشتري را به فكر كردن و يادگرفتن مسائل مهم و جالب وادارد.
اين اقدام كه به دنبال شروع فعاليت بيل گيتس در سرويس ميكرووبلاگ‌نويسي توييتر بوده، آغاز فعاليت متمركز وي براي ايجاد شخصيت آن‌لايني را نشان مي‌دهد كه با كاربران به نحوي ارتباط برقرار مي‌كند كه شركت‌ها هرگز قادر به انجام آن نبوده‌اند.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. خب تو رفتي تو آرشيو گشتي پيداش كردي بعد ميگي قديمي بود…
      خدا شفا بده

  1. درود بر تو آقای حسین میری گرامی

    من چند بار پیش از این به این پایگاه رفتم و خواستم با آقای بیل گیتس گفتگو کنم ، ولی پاسخ پیام ها را نمیده !

    من که میگم این پایگاه چاخان باشه.

    سپاسگذارم

    یاعلی

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *