استفاده از post.ly برای بالا بردن خدمات تویتر توسط Posterous

  • 1388/11/19
  • سپهر خيري
  • 1

Posterous یک وبلاگ خیلی ساده و خوب هست که به تازگی منتشر شده و همچنین یک امکان از طریق سایتpost.lyبرای این سایت مهیا شده است. کسانی که نمیدانند Posterous چیست و با آن آشنای ندارند ، Posterous یک سیستم وبلاگ دهند ساده هست که طرفداران زیادی دارد. روش کار هم اینگونه هست که شما فقط یک ایمیل به post@posterous.com میفرستید ، و آنها برای شما یک وبلاگ میسازند و اگر دوباره ایمیل بفرستید ، به عنوان پست در وبلاگ شما حساب میشود و آن ایمیل به عنوان پست در وبلاگ شما ایجاد میشود ، این برای کسانی خوبه که وبلاگ ندارند و میخواهند یک وبلاگ با تنظیمات ساده داشته باشند.

post.ly

از آنجای که کار با ایمیل و فرستادن ایمیل کاری ساده هست ، و Posterous در حال گسترده کردن و بیشتر کردن خدمات خود هست ، مانند اشتراک گذاری عکس و فیلم به صورت اتوماتیک ، به همین خاطر Posterous از سیستم ایمیل استفاده میکند.با این کار در Posterous به راحتی میتواند هر پستی را به انواع سیستم های وبلاگی ارسال کند. بنابراین اگر شما عکس یا فیلمی دارید که میخواهید آنها را در وبلاگ تان قرار دهید ، میتوانید با این سیستم به صورت اتوماتیک این کار را انجام دهید.

اکثر افراد به وسیله Posterous پست های وبلاگ خود را به از طریق ایمیل و به صورت اتوماتیک ارسال میکنند ، و post.ly هم به کمک آمده است تا راحت تر این کار انجام بگیرد. post.ly یک سیستم آنلاین برای سایت تویتر هست ، و به شما این امکان را میدهد که فایل های مختلف را به همراه 140 کاراکتر به وبلاگ تویتر خود ارسال کنید. این سایت برای اولین بار این چنین امکانات را داشت و بعد سایت Posterous آمد و این خدمات را ارائه کرد و یک نوع با سایت post.ly رقابت کرد.

اگر در حال حاضر در Posterous اکانت دارید ، حتما از post.ly استفاده کنید و دیگر به وسیله این سایت مطالب خود را ارسال کنید. اگر شما در سایت Posterous اکانتی ندارید و در آن عضو نیستید ، برای امتحان کردن هم شده از آن استفاده کنید. ولی برای آپدیت کردن وبلاگ خود در تویتر باید از post.ly استفاده کنید ، یکی از نکات جالب post.ly این هست که اگر شما در این سایت عضو بشوید به طور اتوماتیک در Posterous برای شما یک وبلاگ ساخته میشود.

منبع: TechCrunch

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *