دانلود رایگان AnyBizSoft برای تبدیل PDF به Word

  • 1388/11/25
  • سپهر خيري
  • 17

anybizsoft

AnyBizSoft یک ابزاری برای تبدیل فایل PDF به Word هست. البته این نرم افزار یک نرم افزار تجاری هست و برای تهیه نسخه کامل آن باید مبلغ 30$ را بپردازید. اما در اول مارچ 2010 میتوانید سریال رایگان فعال سازی این نرم افزار را از خود سایت دریافت کنید و نرم افزار را فعال سازی کنید.

ظاهر این نرم افزار زیبا و خوب طراحی شده هست.

pdf2word[2]

روی دکمه Add PDF کلیک کنید و فایل PDF مورد نظر خود را انتخاب کنید ، حالا فایل به برنامه اضافه میشود. اگر شما میخواهید فقط چند صفحه از فایل PDF را تبدیل کنید میتوانید به راحتی به وسیله تنظیمات برنامه این کار را انجام دهید ، و برای شروع تبدیل فایل روی Convert کلیک کنید.

مقدار زمانی که طول میکشد تا فایل تبدیل شود بستگی به حجم و صفحات فایل دارد. به طور مثال یک فایل PDF 20 مگابایتی حدود 10 دقیقه طول میکشد تا آن به فایل Word تبدیل شود. ولی در بعد از اتمام ، کیفیت خوبی به دست شما می رسد.

نرم افزار AnyBizSoft میتوانید فایل PDF را به فرمت های Word 2010 (.docx) 2007(.docx), 2003(.doc) تبدیل کند. همچنین بعد از تبدیل تمام قسمت ها مثله عکس ها ، قالب بندی ، پوسته و… باقی میمانند و آنها هم تبدیل میشوند. این برنامه همچنین از تبدیل فایل های PDF رمز گزاری شده پشتیبانی میکند.

pdf-to-word-explorer[2]

نرم افزار AnyBizSoft با تمام ویندوز ها سازگار است ، و برای دانلود رایگان میتوانید از این لینک استفاده کنید : AnyBizSoft PDF to Word Converter

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 17 دیدگاه
  1. سلام…خیلی ممنون…اما کرک اش رو هم میشه لطف کنین!دسترسی بهسایتش مقدور نیس….:)

  2. سلام. مرسی اما من با فایل مشکل دارم به سرعت ریجستر خواست بشه که امکان پذیر نبود و فقط سه صفحه را تبدیل می کند چه باید بکنم؟
    مرسی

    1. همه فونت بعد از تبدیل بهم میریزه چکار کنم؟

    2. سلام من هم همین مشکل را دارم
      ایا راه حلی پیدا کردی ؟
      اگه پیدا کردی به ایمیلم بفرست .
      تمام فونتها از چپ به راست است.
      ممنونتم…………..

  3. من pdf روتبدیل به word کردم ولی همه فونتش بهم ریخت چیکار کنم اصلا وقت مرتب کردنش رو ندارم تو رو خدا زود راهنماییم کنید

  4. سلام
    بعد از تبدیل خطوط از چپ به راست نوشته میشوند میتونید کمکم کنید؟…………….

    1. سلام میتونی از tab paragraph که بالای word هست درستش کنی !

  5. سلام من دانلود کردم
    و از تون تشکر می کنم
    ولی تمام فونت های من بهم ریخته
    چیکار کنم؟؟؟؟

  6. سلام
    وقتی نمیتونید پاسخگو باشید برای چی اینو برای دانلود گذاشتید؟ مگه حجم زیادی کرده که من باید دان کنم . ریجستری نشه . تازه اگه هم میشده فونت بهم ریخته تحویلم میده . این کار نه تنها کمک نیست بلکه مردم ازاری هست .

    1. سلام .
      1- ما گروه یا شرکت تولید کننده این برنامه نیستیم .
      2- ما مسئول رجیستر کردن برنامه ها نیستیم .
      3- شما باید بدونید که اکثر برنامه های تبدیل pdf در زمینه تبدیل حروف فارسی مشکل دارن و بیشتر برای پی دی اف های انگلیسی مورد استفاده قرار میگیرن .
      موفق باشید …..

    2. به جای جواب سربالا دادن راهنمایی کنید.
      دوستان از نرم افزار pdf grabber استفاده کنید. خیلی خوبه.و حتما برای مشکل بهم ریختن فونت ها آموزش این نرم افزار رو بخونین قبلش. کار باهاش خیلی راحته. با تشکر از سایت

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *