نرم افزار پخش موزیک XMPlay 3.5.1 منتشر شد

  • 1388/11/28
  • سپهر خيري
  • 1

کاربران ویندوز اغلب از موزیک پلیر ها استفاده میکنند و خوشبختانه چندین موزیک پلیر وجود دارد که این امکان را به کاربران میدهند تا یک موزیک پلیر خوب انتخاب کنند. البته بعد از نصب سیستم عامل ویندوز روی آن به طور پیش فرض یک موزیک پلیر به نام Windows Media Player وجود دارد ، این موزیک پلیر ویندوز مثله موزیک پلیر های iTunes, Winamp, Foobar, AIMP2  و  MediaMonkey. نیز محبوب هست و اکثر مردم از این موزیک پلیر ها استفاده میکنند.

xmplay-500x353

موزیک پلیر XMPlay هنوز بین کاربرانی که از انواع موزیک پلیر ها استفاده می کنند تا یک حدی ناشناخته هست ، و اکثریت از همان موزیک پلیر های قدیمی استفاده میکنند و دنبال پلیر های جدید نمی روند.

از سوی دیگر موزیک پلیر XMPlay با دیگر رقیب های خود بسیار متفاوت هست. امروزه بیشتر مردم دنبال برنامه های کم حجم و پرتابل و همچنین قوی هستند و سازندگان موزیک پلیر ها در تلاشاند تا به بهترین نحو برنامه های خود را بسازند.

music_player-500x285

ورژن 3.5.1 موزیک پلیر XMPlay به تازگی منتشر شده هست ، و دلیل به اندازه کافی وجود دارد که همه از این موزیک پلیر استفاده کنند.

این نرم افزار پخش موزیک میتواند انواع فرمت ها و فرمت های محبوب مثله mp3, ogg  و  wma را پخش کند. همچنین میتواند به وسیله پلاگین های خود این موزیک ها را به طور اتوماتیک در لیست خود اضافه کند و پخش کند. این نرم افزار از موزیک های Flac, Realaudio  و  Midi پشتیبانی میکند. انواع پلاگین ها روی این نرم افزار کار میکند و وقتی که شما برنامه را باز میکنید پلاگین ها به صورت خودکار فعال هستند ، پلاگین های که روی این نرم افزار هست به طور مثال پلاگین لیست کردن ، پلاگین آرشیو کردن و پلاگین دسته بندی فرمت ها هست. همچنین میتوانید روی این نرم افزار تم های مختلفی نصب کنید.

کار های که میتوانید با XMPlay انجام دهید :

شبکه ها – تمام فایل ها پشتیبانی میشوند ( از جمله فایل های MOD و آرشیوی) و میتوانید به FTP ها و سرور های HTTP متصل بشوید و در فایل ها به جستجو بپردازید و آنها را کپی کنید.

خروجی Gapless – از تمام فرمت های Gapless پشتیبانی میشود و آنها را میتوان پخش کرد.

اطلاعات آهنگ – قسمتی در این نرم افزار موزیک پلیر وجود دارد که میتوانید در ان اطلاعات کامل آهنگ و فایل را ببینید.

کتابخانه – در این برنامه یک پایگاه داده ها وجود دارد که شما میتواند آهنگ ها و فایل ها را در آن دسته بندی و مرتب سازی کنید.

DSP – این موزیک پلیر را میتوانید هم به صورت اتوماتیک و هم به صورت دستی کنترل کنید ، کنترل این موزیک پلیر تشکیل شده  از ، 9 بند اکولایزر ، reverb ، و پلاگین ها.

کلید های میانبر – به ویسله میانبر ها میتوانید به طور کامل برنامه را سفارشی کنید.

ادغام – میتوانید فایل و فولدر ها را در ویندوز اکسپلورر باز کنید ، درگ ان درگ کنید ، URL و آدرس فایل ها را به برنامه بدهید ، لیست آهنگ ها را ببینید و آنها را جا به جا کنید ، آیکون ها را سفارشی کنید و هر طور که میخواهید آنها را بچینید.

این موزیک پلیر از چندین پنل و پنجره تشکیل میشود ، که چند تای آن در سمت چپ و راست هست و پنل اصلی پنل وسطی هست، حتی میتوانید این پنل ها را جا به جا کنید.

سایت نرم افزار قسمتی دارد به نام ساپورت که میتوانید در آنجا از پشتیبانی ها و اطلاعات و راهنمای ها استفاده کنید. موزیک پلیر XMPlay میتواند یک جایگزین مناسب و خوب به جای موزیک پلیر های محبوب شود و همه کاربران میتوانند به رایگان از آن استفاده کنند. مزیت اصلی این نرم افزار قابل حمل بودن و استفاده کم از قدرت کامپیوتر و سبک بودن آن هست ، و این تمام ویژگی ها هست که یک کاربر کار بلد از آن انتظار دارد.

نرم افزار XMPlay 3.5.1.را میتوانید به رایگان از اینجا دانلود کنید. این نرم افزار با تمام ویندوز های 32 بیتی مایکروسافت از ویندوز 98 تا ویندوز 7 سازگار هست.

منبع: ghacks

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    اگر امکان دارد جواب من را بدهید ، من یک پیغام در بخش تماس برایتان فرستادم
    alizal_iran@yahoo.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *