4 ابزار برای دانلود آلبوم ها ازGoogle Picasa

  • 1388/12/4
  • سپهر خيري
  • 0

4 ابزار برای دانلود آلبوم ها ازGoogle Picasa

نرم افزار گوگل Picasa یکی از محبوب ترین نرم افزار های مدیرت آلبوم های عکس در سیستم عامل ویندوز هست. با نرم افزار گوگل Picasa میتوانید عکس های خود را در آلبوم های اینترنتی نگهداری کنید و آنها را بین دوستان خود به اشتراک بگزارید. این نرم افزار قسمتی به نام uploader دارد که به کاربران اجازه میدهد به راحتی عکس های خود را در این آلبوم های اینترنتی قرار دهند و برای خود آلبوم های مختلفی را درست کنند.

اغلب ابزار های که با آن میتوان این آلبوم ها را دانلود کرد Picasa Web Albums، فقط میتواند از آلبوم های عمومی عکس ها را دانلود کنند ، و کاربرانی که عکس های خودشان را در آلبوم های خصوصی قرار داده اند نمیتوانند با این ابزار ها آنها را دانلود کنند.

لیست زیر چکیده ای از چندین ابزار خوب برای دانلود آلبوم ها از Google Picasa هست که به شما معرفی میکنیم.

Google Picasa Downloader

نصب و استفاده از این نرم افزار دانلودر بسیار ساده هست. فقط کافیه یوزر و پسورد عضویت را وارد کنید تا بتوانید عکس های داخل آلبوم ها را دانلود کنید. این برنامه میتواند تمام آلبوم های عمومی را لیست کند و اسم آنها را به شما نشان دهد. برای دانلود هم فقط کافیه آلبوم مورد نظر خود را انتخاب کنید و بعد روی دکمه Dwonload برای دانلود کلیک کنید.

download link

Photo Downloader

با نرم افزار Photo Downloader  میتوانید تمام عکس های داخل آلبوم های فیس بوک و Picasa را دانلود کنید. این نرم افزار رایگان منبع باز هست و هر کسی میتواند آن را توسعه دهید ، همچنین میتوانید بعدا از آپدیت های جدید این نرم افزار استفاده کنید. روش استفاده از این نرم افزار هم مانند نرم افزار قبلی می مانند و به راحتی می توانید عکس ها را دانلود کنید.

download link

Picasa Album Downloader

نرم افزار Picasa Album Downloader  منبع باز و رایگان هست. تفاوت این نرم افزار با 2 نرم افزار قبلی این است که در این برنامه میتوانید پیش نمایش آلبوم ها را به صورت بند انگشتی در خود برنامه ببینید. نقطه ضعف این برنامه این است که فقط در یک زمان میتوان یک آلبوم را دانلود کرد.

download link

معرفی آخرین ابزار این بار برای فایرفاکس

مزیت استفاده از این پلاگین در فایرفاکس این هست که میتوان از این ابزار در اکثر سیستم عامل ها استفاده کرد. همچنین میتوان با این ابزار فید های RSS داخل هر آلبوم را خواند و آنها را دانلود کرد. برای دانلود آلبوم هم کافیه روی صفحه مورد نظر کلیک کنید تا آن آلبوم با تمام عکس هایش دانلود شود. همچنین در پایین صفحه گزینه های وجود دارد که میتوانید دانلود را سفارشی کنید.

download link

منبع: ghacks

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *