انجمن تخصصی گرافیک تك‌تمپ

  • 1388/12/19
  • ITTeach
  • 0

شاید متوجه شده باشید که چند روز است سایت بروز نمی شود که از این بابت از کاربران عزیز خود پوزش می طلبیم ،  پس از تلاش های شبانه روزی توانستیم یکی از کامل ترین  نسخه از انجمن های vBulletin را نصب کرده و برای دسترسی کاربران آماده سازی نمائیم. مدت زمان زیادی بود که فکر چنین کاری را در سر می پروردانیم اما به دلایل مختلف انجام پذیر نمی شد تا این که بالاخره توانستیم به این امر دست پیدا کنیم و حالا انجمن های تخصصی گرافیک آماده فعالیت کاربرانی است که دوست دارند به معلومات خود بیفزایند و البته آماده فعالیت برای کاربرانی است که معلومات زیادی دارند و حاضرند آن را در اختیار دیگران قرار دهند .

شاید اشکالات متعددی موجود باشد که به مرور زمان و البته با انتقادات و پیشنهادات شما دوستان عزیز کامل تر خواهد شد چراکه موفقیت این انجمن بسته به فعالیت و نظرات سازنده شما دارد، اینجا دیگر تنها ما نیستیم که فعالیت می کنیم و شما به عنوان کاربر تنها بیننده نخواهید بود بلکه حالا فرصتی فراهم شده که ما از شما کاربران فهیم یاد بگیریم

یکی از مزیت های انجمن گفتگوی گرافیک تک تمپ دارا بودن ۱۵ مدیر ارشد است که سوالات شما کاربران را بی پاسخ نمی گذارند و روزانه ده ها مطلب در موضوعات مختلف بدون هیچ محدودیتی در اختیار شما عزیزان قرار می دهند . منتظر حضور و فعالیت صمیمانه شما بازدید کنندگان عزیز هستیم.

ورود به انجمنهای تخصصی تک تمپ
www.Forum.TakTemp.com

عضویت در انجمن

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *