نِت بوک اچ.پی مینی 210، نسخه ویوین تم

  • 1388/12/23
  • سید روح الله یزدان خواه
  • 0

HP-Mini-210-Vivienne-Tam-Edition-front

شرکت HP و طراح نامدار آن “ویوین تَم” با همکاری هم کار تازه ای را خلق کرده اند که بسیار زیبا و خواستنی است، نوت بوک مینی 210 “ویوین تَم”. مثل هدوفونهای “مانستر باترفلای”، این مدل نوت بوک نیز بخشی از طرح های بهار 2010 شرکت “ویوین تَم” است و دارای ويژگیهای سری “باترفلای لاورز” (عاشقان پروانه) است.

این نت بوک شرکت “ویوین تَم” دارای زمینه دستکتاپ سری “باترفلای لاورز” یعنی: منوی شروعی با پروانه ای متحرک، آیکونهای ” ویوین تَم” و سه کاغذ دیواری هماهنگ با طراحی مذکور است. نت بوک مینی 210 مجهز به یک پردازشگر اتم اینتل N450 است، 2 گیگابایت رم دارد، هارد آن 320 گیگابایتی است و کارت گرافیک همراه با آن است. صفح نمایشگر آن 10.1 اینچی است و صفح کلید آن 93% اندازه اصلی است.

HP-Mini-210-Vivienne-Tam-Edition-angle

این مدل کمتر از 1 اینچ قطر دارد. از فناوری شبکه WiFi پشتیبانی می کند و یک «وب کم» توکار نیز دارد. مدل  مینی 210 همچنین داری بیت های موسیقی با نرم افزار صوتی « Dr Dre » است که شنونده را قادر می سازد موسیقی را از طریق هدفون و یا یک اسپیکر خارجی به همان شکلی که مورد علاقه هنرمندان است بشنود.

HP-Butterfly-Lovers-themed-Wireless-Mouse

بر روی نت بوک اچ.پی مدل مینی 210 سیستم عامل وبندوز 7 پرمیوم نصب شده است. تاریخ عرضه این محصول به بازار 19 مارس است و حداقل قیمت آن 599 دلار خواهد بود. همچنین انتظار می رود گزینه اختیاری ماوس بی سیم مدل “باترفلای لاورز” نیز از 19 مارس با قیمت 39.99 دلار برای این محصول در دسترس باشد.

توضیح:

ویوین تَم طراح چینی الاصلی است که ساکن نیویورک و صاحب یک شرکت طراحی مد به همین نام است.

منبع:

itechnews.net

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *