10 نمونه از پرطرفدارترین دکوراسیون برای منزل و محل کار شما

  • 1388/12/24
  • ITTeach
  • 0

ما اصلا طرفدار این نیستیم که محل کار , رختکن یا منزلتان ظاهری عجیب و ناجور بگیرد با این حال در اینجا برای شما چند ترفند بامزه قرار دادیم که می توانن باعث جالب و آراسته تر شدن محیط کار کسالت بار و یکنواخت شما شود.
داشتن یک محل کار به شما این فرصت را می دهد تا چیزهایی را که در منزل احتیاج ندارید در آن به نمایش بگذارید. از مگنت (آهرباهای) جالب گرفته تا ساعت های هوشمند و عکس برگردان های دیواری.
در اینجا 10 محصول وجود دارد که می توانید از آنها برای جالب تر کردن محیط کارتان استفاده کنید.

iPhone Icon Coasters

Mininos Coasterها زمانی متداول شدند که آیکونهای آیفون برای طرفداران Apple برای گذاشتن فنجان و … طراحی شد.
این پیش دستی های زیبا ساخته شده از تخته های فیبر با چگالی متوسط (MDF), رویه ای با دوام و یک سطح زیرین پلاستیکی است که مورد آخر از لغزیدن پیش دستی جلوگیری می کند.این نگهدارنده را می توانید رو ی میز , سینی یا میز تلفن قرار دهید, حالت دیگر استفاده از این نگهدارنده ها این است که آنها را چندتایی متناسب با سلیقه ی خودمان بچینیم.
اوه…اگر هیچ کالایی از برند iPhone ندارید Mininos به شما یک تم اینترنتی از آن را پیشنهاد می کند.
قیمت 59.99$

پوستر میلیون دلاری خانگی

مثل پاشیدن یک رنگ روی دیوار محل کارتان , این پوستر هم می تواند باعث الهام ویادآوری این نکته شود که یک ایده ی کوچک و ساده می تواند به یک موفقیت بزرگ تبدیل شود.
پوستر میلیون دلاری خانگی دقیقا یک نسخه ی عینی از صفحه ی اینترنتی است .
ابعاد آن 60×60 cm , همراه با یک رویه ی شیشه ای است و اگر خیلی خیلی دوستش داشتید می توانید یک قاب هم برای آن سفارش دهید.
قیمت , همراه با یک رویه ی شیشه ای است و اگر خیلی خیلی دوستش داشتید می توانید یک قاب هم برای آن سفارش دهید.
قیمت 30$


پادری Enter

بگذارید تا کسانی که می خواهند با شما ملاقات کنند از دم در بدانند که در حال ورود به یک محیط عجیب و با مزه هستند.پیتر وودت , پادری Enter را از پلاستیک بازیافت شده ساخته است .یک نسخه ی دیگر هم از این پادری با عبارت Homeهم وجود دارد ( به مهمانانتان می فهماند که به خانه ی خودشام بروند تا شما از شرشان خلاص شوید .)
قیمت 30$


مگنت های فتوشاپ ( آهنربای کوچولوی Mininos)

هیچ روشی بهتر از این وجود ندارد که با مگنت های فتوشاپ عکس های تیم مورد علاقه مان را روی یخچال یا کابینت بچسبانیم.
این دستگاه شامل 13 مگنت با همه ی ابزار و منو های مشهور Adobe است و برای افرادی که از نرم افزار ویرایش عکس استفاده می کنند بسیار شناخته شده اند.

قیمت 25.00$

منگنه قرمز مشهور

همانطور همه ی سینه چاک های مد می دانند , همه چیز به روز بودن در لوازم و وسایل خلاصه می شود. به همین علت اداره ی موسسه ی لوازم ضروری ع منگنه ی قرمز را در سال 2002 بعد ازدرخواست های بسیار مشتریان , به تقلید جالبی از برنامه کلاسیک Office Space ساخته است. این وسیله ی رومیزی نشانه ای برای طرفداران این فیلم است. فقط سعی کنید زمانی که Lumberg (یکی از شخصیت های فیلم ) دوروبرتان است آن را مخفی کنید .
قیمت (یکی از شخصیت های فیلم ) دوروبرتان است آن را مخفی کنید .
قیمت 32.48$ (در حال حاضر 21.99$)

ساعت های بازیافتی Mac

ساعت چند است؟ این یک ساعت جالب است که Etsy فروشنده ی Pixelthis آن را سفارش داده است . نسخه ای که در تصویر می بینید 59 دلار قیمت دارد و پنل طرفی یک Mac G4از کار افتاده است که به شکل یک ساعت دیواری سالم از آن استفاده می شود . انواع مختلفی از این نوع ساعت در مغازه ی Pixelthisوجود دارد. همچنین می توانید قطعات و اجزای دیگرر را هم که دوست داشته باشید برای آنها بفرستید تا با یک قیمت مذاکره ای ساعتی اینچنین برای شما ساخته شود.
قیمت : متنوع

لیوان های پانتون

خودتان را با ظروف چینی خسته نکنید یا بدتر از آن , با لیوان های یک شکل .
این لیوان ها با گواهی از شرکت پانتون باعث جلب رضایت افرادی با ذوق رنگی و حتی افرادی با علاقه ی گذرا به طراحی می شود .نوعی از این لیوان ها که مخصوص قهوه است در رنگ های مختلف قهوه ای عرضه شده است . در ضمن سری رنگی آن در 10 سایه ی مختلف همگی توسط شرکت پانتون عرضه می شود .
قیمت 50 , 120$

کیسه ی لوبیایی گوگل

با هر دیدی , Googleplex دنیایی پر از اعجاب است .شما می توانید با این کیسه ی لوبیایی در سطح یک جادو ظاهر شوید .چه کسی می داند که چه محصولات دیگری از گوگل تولید شده اند در حالی که یکی از آنها بر پشت ماست ؟
قیمت 109.40$

پونزهای هنریLebedev

استودیوی هنری Lebedev پونز هایی دکمه ای با نوشته هایی مثل Cancel , Play,Save, OK ساخته است .می توانید یک سری مخلوطی از آنها را انمتخاب کنید یا اگر به شخصه احساس مثبت بودن می کنید می توانید پونز “Every thing is OK” (همه چیز مرتب است ) را سفارش دهید. حقیقتا هیچ راه بهتری برای اتصال این نکات به تابلوی اعلانات وجود ندارد.
قیمت 6$

عکس برگردان های دیواری Blik

Blik یک روش ایده آل برای جالب کردن دیوارهای خالی شما پیشنهاد می کند.
عکس برگردان های vinyl که می توانید اگر از آنها خسته شدید یا اینکه رئیستان بد مزاج است به راحتی بکنیدشان.
طرح های اندکی برای این نوع عکس برگردان وجود دارد که همگی می توانند دیوارتان را به صحنه ای از بازی Super Marios Bros یا بازی قدیمی Space Invaders تبدیل می کنند. همچنین تعدادی روبات جالب هم از این نوع وجود دارد.
قیمت : متنوع

منبع : mashable

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *