افزونه دلیشس برای گوگل کروم

  • 1388/12/26
  • سید روح الله یزدان خواه
  • 3

کاربران خدمات نشان گذاری (Bookmarking) سایت دلیشس (Delicious) برای نشان گذاری سایتهای تازه در هنگام وبگردی تنها می توانستند از بوکمارکلت (bookmarklet) استفاده کنند.

تیم دلیشس به سختی کوشیدند تا افزونه ای برای مرورگر گوگل کروم تهیه کنند که کارکردهایی مشابه افزونه آنها برای مرورگر فایرفاکس (Firefox) داشته باشد.

افزونه دلیشس برای گوگل کروم هنوز در حالت آزمایشی است و فاقد بسیاری از قابلیتهایی است که افزونه این سایت در فایرفاکس دارد.

این افزونه هم اکنون برای هماهنگ سازی بوکمارکهای دلیشس با حساب کاربری شما در سایت دلیشس کاربرد دارد، همچنین بوکمارکها را در نوار آدرس مرورگر کروم نمایش می دهد و صفحات بوکمارک شما را با کمک دکمه برچسب گذاری که در نوار ابزار کروم واقع شده نمایش می دهد.

AddOn-saveDialogChrome
طبعاً برای استفاده از این افزونه نیاز به یک حساب کاربری در سایت دلیشس دارید.قابلیت هماهنگ سازی در گزینه های افزونه وجود دارد و به کمک آن می توانید دائماً بوکمارکهای مرورگر و حساب کاربری دلیشس را یکسان نگه دارید.

chrome_search
کاربرانی که تمایل دارند اطلاعات بیشتری در این باره کسب کنند می توانند به وبلاگ دلیشس مراجعه کنند (این آدرس) و کسانی که می خواهند مستقیماً از این افزونه استفاده کنند می توانند به بخش افزونه های گوگل کروم مراجعه نموده (این آدرس) و افزونه نشان گذاری دلیشس را دانلود کنند.

منبع:

ghacks.net

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
    1. ميتوني با وارد كردن آدرس دانلود توي اين لينك دانلودش كني
      http://www.endscene.net/T2SM/

  1. احتمالاً شما هم پس از نصب مجموعه آفیس 2010 با این مشکل مواجه شدید که در محیط نرم افزارهای این مجموعه نمی‌توانید راست کلیک کنید.

    این مشکل به دلیل تداخلی است که نرم افزار Babylon با آفیس ایجاد می‌کند. برای حل این مشکل این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

    بقیه در ادامه مطلب

    جهت رفع مشکل در یکی از نرم افزارهای مجموعه آفیس از سربرگ File مراحل زیر را دنبال کنید.

    File — Options — Add-Ins

    در بخش پایین صفحه قسمت Manage گزینه COM Add-Ins را انتخاب و کلید Go را بزنید.

    در صفحه باز شده Babylon Addin را انتخاب و آن را Remove کنید. مشکل عدم راست کلیک حل می‌شود
    http://pkgroup.persianblog.ir/post/1212/

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *