بالا نزدیک ریموت QWERTY بلوتوث جدید TiVo

  • 1389/1/7
  • فهیمه زرگری
  • 0

با وجود تمرکز امشب روی پرده برداری TiVo از DVR پریمیر TiVo جدید، کمپانی اختصاصا مفتخر به ارتقای ریموت کنترلی است که امسال عرضه خواهد شد. ریموت بلوتوث جدید TiVo از صفحه کلید QWERTY برای جستجو و یافتن محتویات بهره می برد.

این ریموت کنترل جدید دارای شکل یکسانی با ریموت “Peanut” TiVo استاندارد است. مدل جدید کشویی به طور افقی می خورد که صفحه کلید را با D-pad و یک keypad شماره ای نمایان می کند. این مشخصه کمی قطر به اندازه ی ریموت های معمول اضافه می کند و همچنین کمی احساس بی دوامی و سستی به آن می دهد. با این حال با تکیه بر این حقیقت که تمام ریموت هایی که ما استفاده کرده ایم نسخه های پیش تولیدی بوده اند، به نظر می رسد این مدل اندکی کامل تر باشد.

از آنجائیکه TiVo فاقد رادیوهای بلوتوث درون ساخته است، ریموت با یک USB که به پورت USB در دسترس در سری های سوم TiVo، TiVo HD یا جعبه های TiVo Premiere وارد می شود.

با اینکه D-Link Boxee Box هم دارای یک صفحه کلید کامل روی ریموتش است این وسیله با این حال بسیار ساده است، با منویی مشابه D-Pad و i-Pad و دکمه های Play و enter مشابه. ریموت جدید TiVo در کل حدود 80 دکمه دارد.

این وسیله از زیبایی به دور است، ولی تسهیلات آن به سختی قابل انکار است. این وسیله به طرح سنتی TiVo بسیار نزدیک است و کاربران بدون شک با استفاده از آن در خانه احساس آرامش خواهند کرد.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *