ارسال فایل ها در گوگل چت

  • 1389/1/14
  • سپهر خيري
  • 0

یکی از چند طرحی که در روی دسکتاپ مشتریان Google Talk قابل دسترسی است، اما بعنوان یکی از اجزا اصلی وب از جی میل، ای گوگل و ارکوت قابل استفاده نمی باشد، به شراکت گذاشتن فایل بود. این برنامه هم اکنون در ای گوگل و ارکوت قابل دسترس است اما همچنان در جی میل حضور ندارد.

با شروع امروز، می توانید عکسها، اسناد و دیگر فایل ها را در ایگوگل و ارکوت به مشارکت بگذارید. برای امتحان این امر، کافی است روی Send a file.. در منوی اعمال هنگام چت با یک دوست کلیک کنید ( هیچ گونه دانلودی برای اینکار لازم نیست). این برنامه بابرنامه قابلیت انتقال فایل در نرم افزار قابل دانلود گوگل تاک هم سازگار است، پس می توانید فایل هایی ر بدون واسطه از وب با همه ی آنهاییکه از نسخه دسکتاپ explains Google استفاده می کنند، به مشارکت بگذارید.

می توانید همزمان چندین فایل ارسال کنید، اما نمی شود چندین فایل را بطور همزمان از فایل picker dialog انتخاب کرد. گوگل چت انتقال فایل های با حجم بیشتر از 100 MB را پیشتیبانی نمی کند.

از آنجاییکه گوگل روی توسعه برنامه چت از جی میل و اضافه نمودن برنامه های مشابه به ای گوگل و ارکوت تمرکز کرده است، برنامه مشتری گوگل تالک دیگر آپ دیت نمی شود. صفحه اصلی گوگل تاک هنوز هم به ویندوز کلینت متصل است، اما اولین گزینه اتصال به ویدئو چت می باشد.

منبع:   googlesystem

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *