چگونگی به اشتراک گذاشتن لینک در فیس بوک با استفاده از پیش نمایشهای Sendible

  • 1389/1/21
  • گل پامچال
  • 16

آیا درباره Sendible چیزی شنیده اید؟ Sendible سرویس بزرگ آنلاینی است که کمک می کند تا شما همه فعالیت های  رسانه های اجتماعی خود را مدیریت کنید. خدماتی که می تواند هم برای افراد و هم برای  شرکت ها مفید باشد.
از سال گذشته تا به حال که Sendible را بررسی میکنیم این سرویس همچنان پابرجاست، بنابراین من به شما در مورد برخی از ویژگی های جدید مورد علاقه مان توضیح می دهم.
امروز توضیحات را با مباحث ساده شروع ی کنیم. جزئیات بیشتر در ادامه مطلب خواهد آمد.

اتصال آسان به حساب ها

با Sendible ، شما می توانید مدیریت و استفاده از تمامی حساب های شبکه های اجتماعی خود را از یک محل مرکزی.انجام دهید . تنها یک وب سایت را دیدن خیلی بهتر است از اینکه پنج یا ده زبانه را باز کردن ،از نظر زمانی هم صرفه جویی خوبی می شود  ، چون شما قادر به خواندن و ارسال تمام پیامهای خود را در یک زمان و مکان هستید.

ساده تر از این نمی شود که  تمام حساب خود را به پروفایل  Sendible اضافه کنید. بر روی “Add/Edit Services” در بالای برگه کلیک می کنید بلافاصله صفحه خدمات حساب شما باز می شود. Sendible  شبکه های بزرگ را پشتیبانی می کند .

شبکه ها در دسته های مختلف ذکر شده اند، مانند “وضعیت به روز رسانی ها و Microblogging “، “به اشتراک گذاری عکس” (فکر می کنم آلبوم عکس فلیکر یا فیس بوک) و “لینک به اشتراک گذاری” (فیس بوک ، Typepad ، وردپرس ، بلاگر و غیره.)

Sendible همچنین  ویژگی های خوب دیگری را اضافه  دارد که در  برنامه های کاربردی تحت وب بومی وجود ندارد. به عنوان مثال ، پیام های توییتر محدود به 140 کاراکتر است ، اما جعبه پیام Sendible قادر به ارسال چندین برابر آن هست. برای کسانی که تحت شرایطی نیاز دارند پیام های بلند ارسال کنند  ، این ویژگی نجات بخش است . فقط کافیست پیام کامل خود را به صورت طبیعی تایپ کنید  Sendible ارسال آن را انجام می دهد.

نحوه ی به اشتراک گذاری لینک ها با پیشنمایش زنده خودکار در فیس بوک

یکی از ویژگی های خاص  Sendible که برای من بسیار مفید هست است توانایی ارسال لینک است که به طور خودکار یک  پیش نمایش متن از مقاله گرفته  پست آن را در فیس بوک انجام می دهد.  این ویژگی است که بسیاری از سرویس های  دیگر آنرا فراهم نکرده اند  و یا برای ارائه این سرویس دارای محدودیت هستند.


استفاده از جعبه پیام Sendible برای  نوشتن کاملا شهودی و سریع می باشد. شما به سرعت می توانید پیام خود را تا تایپ کنید ، لینک کوتاه ایجاد کنید  وتمام  پست های خود را از همان صفحه مدیریت کنید.

نحوه ی به اشتراک گذاری لینک ها  در فیس بوک

انجام همه این کارها از یک باکس موجب صرفه جویی زیادی در وقت می شود. شما می توانید مقاله ای برای وبلاگ تان (از جمله تصاویر) بنویسید ، پس از نوشتن مقاله و ایجاد لینک کوتاه شده برای آن ، به سرعت و به آسانی آن را به اطلاع  دوستان خود را در فیس بوک و توییتر می رسانید ، همه این کارها از همان باکس پیام انجام می شود. و همان طور که قبلا گفتم ، زمانی که شما لینک را در فیس بوک قرار می دهید ، Sendible می داند اطلاعات را از لینک مربوطه دریافت کند:

وبلاگ خود شما

علاوه بر این که قادر به ارسال پیام به وبلاگ خودتان هستید – اگر شما دارای وبلاگ شخصی هستید- همچنین می توانید با استفاده از خدمات وبلاگ داخلی Sendible وبلاگی برای خودتان بسازید. وبلاگ شما درhttp://your-name.sendible.com  در دسترس خواهد بود اگرچه انتخاب یک تم های طراحی شده برای اعضای رایگان ،دارای محدودیت است ، برنامه دارای  تم های زیبای minimalistic هست.

بسیاری از تنظیمات وبلاگ ، مانند زمینه های استاندارد از نام وبلاگ ، خطوط تگ وبلاگ ، نام نویسنده ، بیولوژی ، و تصویری از خودتان به دلخواه خودتان هست.

نوشتن پست به آسانی تایپ کردن در هر نرم افزار وبلاگ نویسی دیگر.است شما حتی می توانید برای پیام های وبلاگ برنامه ریزی کنید، درست به همین صورت  شما می توانید به روز رسانی وضعیت های  خود را برنامه ریزی کنید هنگامی که وبلاگ شما ارسال شد ، شما و هر کس دیگری می توانید آنچه شما نوشته اید و نظرات را مشاهده کند.

یادآوری و زمانبندی

من آدمی هستم که ذهن آزاد را دوست دارم. اگر من می توانستم چیزی را بنویسیم و دستگاه بعدا آنرا به من  یادآوری کند، عالی بود چون در آن صورت مغز من  تمام فضای آزاد و انرژی آن را می توانست در اختیار داشته باشد. به همین دلیل است که من خوشحالم از اینکه Sendible سرویس برنامه ریزی خوبی دارد. این خوب است که قادر باشی در مدتی کوتاه ، برنامه زمانبندی کار ها را انجام دهی  و خبال خودت را راحت کنی.

نه تنها می تواند به شما امکان استفاده از برنامه به روز رسانی وضعیت وبلاگ و پست ها را در یک زمان خاص بدهد ،بلکه شما حتی می توانید از آن به عنوان یک سرویس یادآوری شخصی استفاده کنید. همچنین شما می توانید تنظیمات یادآوری مکرر داشته باشید. ایده دیگر این است که برنامه می تواند پست های وبلاگ شما را در حالی که در تعطیلات هستید برنامه ریزی کند  تا خوانندگان شما را ترک نکنند بدون آنکه تمام وقت درگیر باشید.

نتیجه

اگر تاکنون  Sendible را در ندیده اید، آن را امتحان کنید. سرویس سریع و مفیدی است که قطعا باعث صرفه جویی شما  در وقت می شود. برای کاربران که استفاده بیشتری دارند ، با یک پرداخت ماهانه ویژگی های بیشتری هم ارائه می دهد.

معرفی اجمالی

Sendible  برنامه ارائه خدمت اشتراک لینک در فیس بوک است .فروش در لینک ما اشتراک 1 ساله Sendible  به قیمت 180 $ می باشد . شما همچنین می توانید 25 ٪ تخفیف برای تمامی کد اشتراک دریافت کنید!

اگر از Sendible استفاده می کنید یا اگر هر گونه نظر یا پیشنهادی دارید  نظرات خود را با ما در میان بگذارید!

منبع: makeuseof

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 16 دیدگاه
  1. سلام
    سایت خوبی دارید من سایت شما را در لینکستان سایت خودم گذاشتم لطقا شما هم در این:
    https://www.gooyait.com/link/
    قسمت سایت منو بزارید
    ممنون
    http://www.as-team.ir

    1. شما لينك شديد دوست عزيز اما متاسفانه لينك هاي شما در زيرشاخه هاي طولاني و دوري قرار دارند كه امتياز كافي رو نميدهند
      موفق باشيد

  2. ممنون
    ببخشید میشه یکم بیشتر توضیح بدید؟
    من متوجه نشدم منظور از زیر شاخه های طولانی چیه؟
    مرسی

    1. ببين عزيزجان منظورم اينه كه من بايد 3بار كليك كنم تا به هدفم كه لينك هاي شماست برسم و تازه لينك ها هم كاملا مشخص نيست كه بتونم پيدا بكنم يا نه
      منظورم اينه كه خيلي طولانيه تا رسيدن به لينك خودم يا ديگر دوستان

  3. 1. واسه اين كامنتت رو گذاشتم كه نگي چرا نذاشتي
    2. آدم كثيفي هستي چون اومدي اينجا داري ابراز نظر ميكني؟
    3. اينجا زمينه اش آي‌تي ربطي به سياست نداره
    4. تو كه بوقي از تكنولوژي هيچي حاليت نيست اسشر تفت نده
    5. برو خدا جاي ديگه روزيت رو بده
    6. نميخواستم اين حرفا رو بگم اما مجبور بودم چون آدم بدبختي هستي
    7. چقد پول گرفتي بياي اين حرفا رو بنويسي

    1. درود
      سرویس رایگان مشابهی برای ارسال اتوماتیک پست های بلاگ به دلیشز و دیگ اگر می شناسید معرفی نمایید.
      با سپاس

  4. ممنون
    درسته دیگه ! 3 بار کلیک نیست 2 باره !
    بالای صفحه سایت نوشته لینکستان روی اون کلیک کنیم لینک ها میاد که لینک سایت شما هم اونجاست ! میشه 2 بار 😀
    در هر صورت ممنون

  5. تبادل لینک
    در صورت تمایل برای داشتن تبادل لینک دوطرفه :
    کافی است لینک وب سایت تخصصی ترجمه انتشارات مهرایمان را به آدرس www.Bargardoon.com و با عنوان ترجمه انگلیسی به فارسی انتشارات مهرایمان در وبلاگ یا وب سایت خود قرار دهید و از طریق ایمیل Bargardoonbox@yahoo.com به ما اطلاع دهید تا ما نیز لینک شما را در بخش لینک های وب سایتمان قرار دهیم.
    مدیریت واحد ترجمه انتشارات مهرایمان

  6. من یک عکس یا یک نوشته در وال فیس بوک می زنم و بعدش می خاوم دوستان من هم این رو روی وال شون داشته باشن برای اینکار من یکی یکی اونها را شر می کنم

    سوال من اینه که با وجود ساختن یک گروپ از دوستانم وقتی اسم گروپ را در قسمت مربوط می نویسم این پیغام می یاد

    You must provide a recipient for your shared item.

    این برای چیه،لطفا همین جا واسم بنویس.تشکر

  7. سلام
    ممنون خيلي خوب .
    اگه بتونيم وب لاگ ها رو به هم معرفي كنيم و مضمونشو بگيم خيلي خوب ميشه

  8. سلام دوستان

    من یه پیج تو فیس بوک درست کردم ولی فقط دوستانم اون رو می بینن می خواستم ببینم چطور می تونم پیج رو به تمام اعضای فیس بوک معرفی کنم

  9. سلام به همه من الان در جستجو تو اینترنت این پیدا کردم ولی متاسفانه مشکل وبسایت من در انتشار تو فیسبوک تو قسمت ایندکس سایت هست اگر از دوستان کسی هست که تو اون زمینه به من کمک کنه لطفا از واتساپ به من پیام بده ۰۰۹۰۵۳۵۰۸۳۶۳۲۱

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *