نرم‌افزار BBox Audio Player

  • 1389/1/23
  • گل پامچال
  • 0

BBox نرم افزار پخش موسیقی رایگان برای ویندوز است که به نظر می رسد  بیشتر شبیه آفیس مایکرسافت باشد تا یک نرم افزار پخش موسیقی ، به لطف اینترفیس مبتنی بر نوارابزار، در واقع اولین مدیا پلیر دارای نوار های تفریحی است. BBox امکان پخش ، ویرایش ، تبدیل و مدیریت فایلهای صوتی و رایت سی دی را دارد و همچنین امکان لذت بردن از ایستگاه های رادیویی آنلاین را به شما می دهد.

رابط برنامه دارای بخش های مختلف تاشو مانند کتابخانه ، صف ، کنترل پخش ، آلبوم اطلاعات ، اکولایزر و غیره هست، همه این امکانات در داخل پنجره برنامه قرار دارد. این مجموعه را می توان با کلیک کردن دکمه های مربوطه درنوار ابزار نمایش داد یا مخفی کرد.

برای شروع استفاده از BBox اول شما باید پوشه ها رابه کتابخانه موسیقی اضافه کنید و اجازه دهید اول این برنامه فایل های موسیقی خود را.ایندکس گذاری کند به محض این که به اتمام رسید شما می توانید آهنگ را از کتابخانه انتخاب کنید آن را به پنجره صف ، که لیست پخش هست اضافه کنید. فیلترها اجازه قرار دادن سریع فایل در کتابخانه را برای اجرا ، به شما می دهد.

BBox چند ابزار مانند ویرایشگر تگ های MP3 با گزینه ای برای نوشتن لیست بصورت اتوماتیک با حروف بزرگ ، رایت سی دی ، دستگاه پخش رادیوی اینترنتی ، سازمان دهنده فایل که به شما امکان انتقال فایلهای موسیقی با توجه به هنرمندان و آلبوم آنها را دارد و امکان تغییر نام را به طور خودکار بر اساس نام آهنگ به شما می دهد.

ویژگی های دیگر :

* دانلود اطلاعات آلبوم اضافه شده از Amazon.com

* ولوم هوشمند در عادی سازی پرواز

* پخش به عقب

* سرعت پخش متغییر

* پخش تصادفی بصورت نرمال و حالت انتخابی (امتیازی)

* اکولایزر و کمپرسور

* پشتیبانی از پلاگین های تجسمی Sonique

* یکپارچه شده در ویندوز © شل

* رابط کاربری پوسته ای

* توانایی تبدیل فرمت فایل ها به MP3

* دارای تاریخچه فایل های پخشی

* پشتیبانی از کلیدهای رسانه ای صفحه کلید

* پخش فرمت های MP3, WMA, Wave, MP1, MP2, MP4, AIFF, OGG, M4A, M4V, M4P AAC, AC3 APE, TTA, OFR, SPX, FLAC و CDA

منبع: instantfundas

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *