افزونه صوتی گوگل برای گوگل کروم

  • 1389/1/23
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

Google Voice سرویس منحصر به فردی از گوگل است که  مزایای مانند رونوشت voicemails ، اطلاعیه های صوتی، کارت تبریک های سفارشی بر اساس دسته و گروه تماس گیرنده و یا توانایی به شتراک گذاریvoicemails برای تمام کاربرانی که دارای حساب صوتی گوگل هستندو شماره تلفن خود را در این حساب وارد نموده اند می باشد. همچنین گزینه هایی در Google number برای مزایای اضافی مثل اس ام اس رایگان ، مسدود کردن و ضبط مکالمات ، چک کردن تماس گیرنده قبل از برداشتن تلفن توسط کاربر و قابلیت زنگ زدن به تمامی کاربران لیست دفترچه تلفن به طور همزمان توسط شماره مختص کاربر گنجاند شده است.

ویس گوگل برای گوگل کروم یک افزونه است که اجازه دسترسی به امکانات صوتی  متعددگوگل  را به طور مستقیم به کاربر این مرورگر وب می دهد.

این افزونه به عنوان مثال اطلاعاتی چون تعداد پیامهای خوانده نشده در صندوق صوتی گوگل را نمایش داده ، همچنین پخش هشدار صوتی هنگام رسیدن پیام جدید (با گزینه ای برای روشن  و خاموش کردن این قابلیت) و همینطور دسترسی سریع به پیام های اخیر و پخش ایمیل های  صوتی از دیگر ویزگی های این افزونه است.

علاوه بر این،افزونه به کاربر  اجازه می دهد تا پیام های متنی رایگان ارسال  کندو تماس های خود را از طریق تایپ شماره تلفن یا نام شخص مورد نظر که در دفترچه تلفن قبلا نام او را وارد کرده در منوی راست برقرار کند. شماره های تلفن موجود در وب سایت ها از طریق گوگل ویس صوت با کلیک بر روی آنها قابل تماس بوده با این امکان اضافی که می توان به جای شماره گیری مستقیم آن شماره تلفن،اعداد شماره تلفن را های لایت(انتخاب) کرده تا مرورگر در پنجره جدیدی به شماره گیری بپردازد. .

صدای گوگل برای گوگل کروم از گالری  افزونه های گوگل کروم(Google Chrome Extension gallery) قابل دریافت می باشد. تعدادی از خصوصیاتی است که ممکن است بعد از مدتی استفاده مزاحم باشند، مانند اطلاعیه های صوتی پیام جدید و یا اصلاح خودکار شماره تلفن را می توان در صفحه تنظیمات افزونه غیر فعال نمود.

منبع: ghacks

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *