ده سایت برتر برای پخش ویدئو روی آی پد

  • 1389/2/4
  • گل پامچال
  • 1

در حال حاضر شما احتمالا به خوبی آگاه باشید که iPad های جدید یک سری از امکانات قبلی خود را از دست داده اند : پشتیبانی از محتوهای ادوبی فلش. حتی ادوبی برای موضوع حذف این امکان در دستگاهی که مدعی پیشرو بودن در رنسانس محاسبات در دستگاه های کوچک است ، تماس هم گرفت.
علی رغم شیوع استفاده از فلش را در سایت های ویدیویی و بازی های غیر معروف ،با این حال  تماشای ویدئو در iPad را  نمی توتن ترک کرد ، ظهور نسل بعدی استاندارد سازی وب نیز با عنوان  HTML5را نیز در پیش رو داریم.

اگر چه هنوز اساسا در روزهای اولیه آن هستیم ، شایعاتی در مورد حمایت HTML5 از فلش شده و حداقل باعث شد در در نظر سنجی های اخیر Mashable پیروزی محلی ای کسب کند. شرکت ادوبی خود می بیند دو فن آوری در راه است ، اما صاحبان iPad شرکت اپل می خواهند در حال حاضرامکان تماشای ویدئو را داشته باشند ؟ لیست سایت های ویدیویی که در زیر مشاهده می کنید را چک  کنید ،امکان تماشای ویدئو بدون نیاز به پشتیبانی از فلش ، چه از طریق اتخاذ HTML5 و یا از طریق برخی امکانات دیگر که در این سایت ها وجود دارد.

1یوتیوب

خوشبختانه این سایت ممتاز در زمینه ویدئو ، چند ماه پیش اعلام کرد از  HTML5 حمایت می کند . با استفاده از نسخه HTML5 پخش  کننده یوتیوب ، هیچ پلاگین اضافی ای (به عنوان مثال ، فلش) برای  مرورگر جهت تماشای فیلم اجباری نیست.

متاسفانه برخی از هشدارها وجود دارد ، نخست مربط به آن پخش کننده هایی کهHTML5  را پشتیبانی نمی کنند. به طور خاص ، فیلم های با تبلیغات ، دارای شرح تصاویر و یا حاشیه و زیر نویس دار درست رندر نخواهند شد. به طور کلی ، پلیرهای نسخه HTML5 به قدرتمندی و پیشرفتگی فلش پلیر پیش فرض یوتویوب نیستند شده ، اما iPad قطعا باید سپاسگزار گزینه هایی باشد که از قبل درون مررگر های ویدئویی وجود دارد .

2Netflix

بله ، این یکی از چند سرویسی است که در این فهرست به آن پرداخته شده است ، اما اگر شما در حال حاضر مشترک Netflix باشید علاقه مندید که باiPad  نیز قابل استفاده باشد.اگر شما مشترک نشده باشید ، می توانید دو هفته پخش رایگان تلویزیون و فیلم را در iPad جدید داشته باشید، به علاوه مدیریت صف را هم داشته باشید.

3Vimeo

تقریبا بلافاصله پس ازاینکه یوتیوب اعلام کرد پخش کننده HTML5 ارائه خواهد داد ، سایت های ویدیویی معروف Vimeo از این امر پیری کردند . شما باید قادر باشد که “تغییر به پخش کننده HTML5 ” فیلم های سازگار با لینک زیر را پیگیری کنید و ویدئوهای Vimeo را در iPad خود چک کنید؛ شرکت می گوید حدود 90 درصد از فیلم های آپلود شده در سال گذشته باید HTML5  را پشتیبانی کنند ، گرچه درصد کمتری از فیلم های قدیمی تر که به احتمال زیاد با همتایان HTML5 سازگار باشند. Vimeo همچنین هشدار داد که پخش کننده HTML5 هنوز در تست بتا ست، بنابراین باگ های گاه و بیگاه اینجا و آنجا دور از ذهن نیست.

4TED Talks

اگر  با مجموعه عظیم TED Talks میانه خوبی ندارید ،زیاد تند نروید ابتدا بررسی فیلم های الهام بخش 18 دقیقه ای از رهبران فکر ، کارشناسان ، وتغییر دهندگان  جهان را از کنفرانس سالانه برگزار شد در لانگ بیچ ، کالیفرنیا (به علاوه تعداد کنفرانس های ماهواره ای در سراسر جهان برگزار می هر سال) را مشاهده کنید. در پیش بینی راه اندازی iPad ، TED پشتیبانی HTML5 رابه دستگاه پخش خود افزوده ، بطوریکه  در نمونه اپل و همچنین در آیفون یا آی پاد لمسی قابل مشاهده هستند.

5Flickr

فلیکرسایت محبوب به اشتراک گذاری عکس و ویدئو نیز پشتیبانی از پخش ویدئو HTML5 را در پیش بینی راه اندازی iPad دارد. ممکن است محدود به فیلم هی 90 ثانیه ای باشند ، اما برای بعضی از چشم نواز و هنری ترین فیلم های کوتاه انجام شده است.

6-The New York Times

با تشکر از حمایت اساسی از تکنولوژی ویدیو HTML5 مربوط به Brightcove ، بخش  ویدیویی نیویورک تایمز از روز اول در iPad این سیستم را قابل پخش کرد. برای سازماندهی مطالب پرخبر قابل نمایش بوده و ایجاد یک قطب خبری محبوب از این طریق میسر است.

7Time Inc

همچنین به علت انتخاب Brightcove  به عنوان ارائه دهنده ویدئو ، بخش ویدیوی Time Inc ویژگی های پشتیبانی HTML5  را دارد و بر روی نیز  iPad از روز راه اندازی قابل پخش  هست.

8ABV,CBS,NBC

اگر چه هر سه شبکه  کمی متفاوت این موضع را پیگیری می کنند ، ای بی سی ، سی بی اس ، ان بی سی همه سعی دارند پشتیبانی برای پخش ویدئو در iPad را داشته باشند. ای بی سی یک اپلیکیشن واقعی دارد، در حالی که سی بی اس از طریق مرورگر Safari کار می کند و ان بی سی به سایت تلفن همراه آی فون تکیه کرده است. این می تواند کمک کند که با پرده برداری از اپلیکیشن Hulu iPad  تلویزیون را هم دریافت کنید

9Ustream

به دنبال  پخش زنده ویدئو هستید؟ Ustream  با راه اندازی iPad شما را پوشش خواهد داد. کاربران می توانند توده مردم را جستجو کنند و اطلاعات  خوبی از همه شبکه های اجتماعی داشته و بتوانند چت کنند

10MySpace

تشکر از پشتیبانی از HTML5 ، مای اسپیس اعلام کرد محتویات ویدئویی برای صاحبان iPad نیز ارائه خواهد شد. بازدید کنندگان از مای اسپیس را تجربه به طور خاص سفارش دادن برای گرفتن iPad ، همراه با امکان داشتن فهرست و پخش از سایت تریلر HD کامل با وضوح 1080 را داشته اند.

در ادامه :

سایت های دیگری نیز هستند که اعلام پشتیبانی  از HTML5 و واژه نامه iPad کرده اند. اپل خود لیستی از سایتهایی را که به iPad خدمت ویدئویی ارائه می کنند را در اختیار دارد. آیا سایت دیگری سراغ دارید که در این رتبه بندی قرار داده نشده باشد؟ ما را از نظرات خود مطلع کنید

منبع: mashable

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه
  1. سلام
    وقتی یوتیوب راباز میکنم نمیتونه ترانه ها یا فیلمها رو تا اخر پخش کنه معمولا یا اوایل ترانه یا اواسط ترانه قطع میشه ونمیتونم تران رو تا اخر تماشا کنم به نظر شما مشکل چیه اگر راه حلی هست به من هم بگین متشکرم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *