تغییر فرمت فایلهای ویدیویی با برنامه رایگان Miro

  • 1389/2/9
  • محمدرضا ارجمندی
  • 2


سیستم عامل: ویندوز ، مکینتاش

در طول چند سال گذشته من در مورد مبدل های ویدیویی مطالبی چند نوشته ام ، اما همیشه احساس کردم که هیچ یک از آنها آنطور که باید شیوه استفاده ساده ای را ارائه نمی کنند. بعضی از این مبدل ها بسیار دوست داشتنی بودند، اما خیلی از کاربران علاقه ای ندارند که وقتی  ویدئو خود را با استفاده از این مبدل ها به فرمت قابل پخش در موبایل تبدیل می کنند یک ویدیوی بی کیفیت و پر از نویز را در صفحه گوشی موبایل خود تماشا کنند و به سمت این مبدل ها نمی روند. اتفاقا سازندگان نرم افزار منبع باز Miro هم چنین احساسی داشته اند، و تصمیم گرفته اند با ساخت یک مبدل خوب این مشکل را برطرف کنند.

مبدل ویدئو Miro ساده ترین ابزار تبدیل ویدیویی هست که تا کنون از آن  استفاده کرده ام. رابط کاربری برنامه فقط از دو قسمت تشکیل شده است : یک قسمت برای این است تا شما کشیدن و رها کردن فایل را برای تبدیل انجام دهید ، و دیگری قسمتی که شما نوع دستگاه موبایل خود را انتخاب می کنید. دستگاه های قابل پشتیبانی توسط برنامه عبارتند از :

Droid

گوشی تلفن Nexus One

G1

Magic / myTouch

Droid Eris

HTC Hero

Cliq

Behold

آی فون

آی پاد لمسی

آی پاد کلاسیک

آی پاد نانو

PSP

اما این برنامه قادر است چه نوع فایل های ویدیویی را تبدیل کند؟ مبدل ویدئو Miro از فرمت های ویدیویی AVI, H264, MOV, WMV, XVID, Theora, MKV, و FLV پشتیبانی کرده. نیازی به گفتن نیست که علاوه بر فرمت های بالا برنامه اغلب فرمت های رایج را پوشش می دهد ، و این چیزی است که باعث مفید بودن برنامه است. اگر مایلید ویدیو های خود را برای پخش در موبایل خود آماده کنید برنامه را از لینک زیر دریافت کنید:

Miro Video Converter Homepage (Windows/Mac; Freeware):دریافت برنامه

منبع: cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *