برنامه MyPaint: نرم افزار منبع باز نقاشی دیجیتال

  • 1389/2/12
  • محمدرضا ارجمندی
  • 1


سیستم عامل: ویندوز ، لینوکس
من هیچ گاه یک هنرمند نبوده ام ، اما این بدان معنی نیست که لذت استفاده از نرم افزارهای متمرکز بر مسائل هنری را نچشم. من می خواهم اینطور فرض کنم که بسیاری از این نرم افزارها می توانستند بهتر باشند اگر یک تبلت رسم همراه خود داشتند.منظورم این است که مهارت های نقاشی با استفاده از ماوس بسیار از مهارت رسم با دست پایین تر است،بله خیلی هم پایین تر است.
برنامه MyPaint برنامه ای منبع باز بوده که به شما این فرصت را می دهد تا مهارت های رسم خود را در کشیدن نقاشی های جالب بدون نیاز به صرف وقت زیاد آزمایش کنید. شما می دانید این یعنی چه ، درست است؟ همه آن تمرین های دقیق حرکتی شما با ماوس رایانه تان در بازی های کامپیوتری ممکن است در نهایت به یک دردی بخورد! خوب، من حدس می زنم برخی از شما ممکن است یک تبلت نقاشی داشته باشید که گاهی با ان نقاشی می کنید اما در مورد یک نرم افزار که همین کار تبلت را روی رایانه شما انجام می دهد چه طور؟ آیا لذت کار بر روی تبلت را روی رایانه می خواهید؟
به این برنامه فقط به دلیل آن رایگان بودن آن بی اعتنایی نکنید!… برخی از نقاشی های ساخته شده توسط کاربران MyPaint خیلی خوب رفو شده است (این مثال ، این مثال). علاوه بر آن بسیاری از چیزهایی که از برنامه ای این چنینی می خواهید را برنامه ارائه می دهد مانند:
-پشتیبانی از تبلت های گرافیک حساس به فشار
-ایجاد قلم مو های مختلف و گزینه های متعدد پیکربندی
-بوم نامحدود (شما هرگز نیاز به تغییر اندازه ندارید)
-پشتیبانی از لایه اصلی
اگر شما تصمیم گرفتید آن را امتحان کنید شما همچنین باید نگاهی به   مقاله آموزشی برنامه بیاندازید که درآن نحوه استفاده از قلم ها ، مدیریت بوم ، خلق لایه ها ، و غیره را به شما می آموزد.
برای دانلود به لینک زیر بروید:
صفحه آغازین وب سایت MyPaint (ویندوز / لینوکس ؛ نرم افزار رایگان)
منبع: cybernetnews

دیدگاه خود را وارد کنید
1 دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *