BurnAware 3 : نرم افزار رایگان رایت دی وی دی

  • 1389/2/13
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0


تنها ویندوز

نرم افزار  مورد علاقه من برای رایت سی دی / دی وی دی قطعا  CDBurnerXPاست. این برنامه همیشه رایگان بوده است ، تعداد زیادی قابلیت دارد ، و من هیچ گاه واقعا به چنین مشکلی برخورد نکردم که بخواهم چیزی را رایت کنم که برنامه از عهده این کار بر نیاید. تنها چیزی که مرا از معرفی این برنامه برای همه باز می دارد این است که رابط کاربری را می توان برای بیشتر کاربران غیر حرفه ای چندان جالب نیست.

اینجاست که سر وکله  BurnAware پیدا می شود ، اما داستان این برنامه می تواند کمی خسته کننده باشد. وقتی که برای اولین بار  این برنامه بیرون آمد من عاشق این برنامه شدم، و سپس نرم افزار توسط شرکتی خریداری شد که اقدام به پولی کردن و فروش نرم افزار نمود  و سپس آنها عقیده خود را تغییر  دادند و تصمیم گرفتند تا یک بار دیگر نسخه پایه ای را به صورت رایگان عرضه کنند.

درست است که در این راه برنامه های زیادی عرضه شده اما BurnAware 3 در صدر بهترین های این گروه قرار دارد (در حال حاضر نسخه بتای این نرم افزار عرضه شده). همراه با نسخه جدید رابط کاربری جدید که در بالا ملاحظه می کنید ، عملکرد بهتر (ظاهرا تنها از  یک تا 3 درصد پردازنده در هنگام رایت استفاده می کند) و پشتیبانی بهتر از فرمت ها ارائه شده:

پشتیبانی از  دسیک سخت نوع های AHCI ATA/SATA

پشتیبانی از تمام نسخه های UDF(1.02-2.60)

پشتیبانی از فرمت های FLAC, OGG, MP3, WMA و WAV.

پشتیبانی از کپی کردن سی دی صوتی

پشتیبانی از یونیکد در رایت سی دی با اطلاعات متنی.

پشتیبانی از ایمج سی دی یا دی وی دی با فرمت های ISO/CUE/BIN

پشتیبانی از لایه دی وی دی

پیش از این در هنگام نصب نسخه رایگان BurnAware از شما سوال می شدکه آیا شما می خواهید نوار ابزار Ask ،بر روی رایانه شما نصب گردد؟ به طور پیش فرض جواب بله بود. در این نسخه به نظر می رسد این سوال و جواب رفته ، یا شاید فقط در نصب نسخه بتا حذف شده. من به هیچ وجه از طرفداران برنامه هایی که در هنگام  نصب  می خواهند نوار ابزار مانند این را روی رایانه شما نصب کنند نیستم ، اما به سختی می توانید نرم افزار رایت دی وی دی پیدا کنید  که  بتواند با سادگی کار با  BurnAware به رقابت بپردازد. در واقع ، فقط کافیسن در هنگام نصب چنین برنامه هایی مانند BurnAware به صفحات نصب دقت کنید و با دقت کلیک کنید تا برنامه های بدرد نخور روی کامپیوترتان نصب شود همین! و بعد از خود برنامه لذت ببرید.

صفحه آغازین BurnAware 3 بتا (تنها ویندوز ؛ رایگان)

منبع: cybernetnews.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *