سرگرمی روزجمعه: بازی‌های مورد علاقه برای بازی در کروم

  • 1389/2/17
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

بازی های آنلاین می تواند در حالی که شما در حال کار هستید برایتان یک استراحت کامل زنگ تفریحی باشد و حتی بهتر است  چند بازی را داشته باشید تا هر دفعه با یکی سرگرم شوید.همچنین اگر شما معتاد بازی های رایانه ای و آنلاین هستید قطعا باید نگاهی ویژه به افزونه Game Button برای کروم داشته باشید.

افزونه Game Button در عمل

پس ازاینکه نصب افزونه به پایان رسید شما آماده اید که از تمام خوبیهای بازی در مرورگر خود لذت ببرید. برای شروع فقط بر روی  “Toolbar Button” کلیک  کرده و نوع بازی را انتخاب کنید کنید. به عنوان مثال ، ما “بازی تیراندازی” را انتخاب کردیم.

هنگامی که شما یک دسته از بازی ها را انتخاب می کنید پنجره جدیدی باز خواهد شد. در گوشه سمت راست و پایین شما می توانید به  منو کشویی و قابل پیمایش دسترسی داشته باشید و بازی  راکه شما می خواید بازی کنید از آنجا انتخاب می کنید.

توجه : بعضی از این بازی ها  همراه با صدا هستند  که نمی توان آن را خاموش کرد بنابراین شما اگر در محل کار هستید بهتر است صدای  اسپیکر خود راکم یا به طور موقت آن را خاموش کنید.

برای اولین بازی  ما “Snowball Throw”. را انتخاب کردیم. توجه کنید که در لیست  تنوع خوبی از بازی ها بازی تیراندازی با کمان DinoKids  را مشاهده می کنیم تا  بازی هایی مثل “Secret Agent

شما می توانید ببینید که سایز نمایش بازی ها بخوبی اندازه است… نه خیلی کوچک و نه خیلی بزرگ.

به snowballs بروید این بازی قطعا سرگرم کننده را امتحان کنید… بهترین روش برای این  بازی این است که با یک دست برای کلیک کردن با ماوس و با دست دیگر  با صفحه کلید همان زمان گوی ها راحرکت دهیم.

در صورت تمایل شما می توانید نمره خود را بفرستید و امتیازات بالا پس از خود را ببینید.

برای بازی دوم ما تصمیم گرفتیم بازی “Target Shooter Firing Range”. را امتحان کنیم.

این یکی قطعا کمی سخت تر است چون شما باید بسیار دقیق بوده و در عین حال به سرعت حرکت کنید.

برای امتیاز آوردن خیلی بد نیست و ok است. شما مطمئنا قادر خواهید بود با پیدا کردن بازی هایی که به زودی به موارد مورد علاقه شما تبدیل خواهند شد  کلی تفریح کنید در حالی این بازی ها از تنوع خوبی برخوردارند.

نتیجه

اگه عاشق بازی های آنلاین هستید به خصوص اگر دنبال تنوع خوبی از بازی ها هستید آنگاه افزونه Game Button قابلیت خوبی به مرورگر شما خواهد افزود.پس آن را امتحان کنید.

دانلود افزونه Game Button در اینجا (افزونه  گوگل کروم)

منبع: howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *