مکملی خوب برای یک نبرد انلاین

  • 1389/2/19
  • ميثاق جراحي
  • 2

مکملی خوب برای یک نبرد انلاین

بازی Napoleon: Total War اولین نسخه اضافه شونده ای است که برای بازی Empire: Total War در نظر گرفته شده و قرار است شما را در یکی از بزرگترین جنگهای قرن  19 شریک کند.

سری بازی های Total War جزو آن دسته از بازی هایی هستند که طرفداران سبک RTS و انهایی که به باز یهای شبکه ای و انلاین اعتیاد دارند به شدت به آن علاقمند می شوند.

حال و هوای بازی مربوط به قرن18 الی 19   میلادی است. در آن زمان اروپا درگیر جنگ های متنوعی  بوده که تلفات بسیار زیادی داشته است . بسیاری از افراد نظامی و سربازان تازه کار جان خود را در این جنگ ها از دست می دادند ولی در بین این جنگ های کوچک و بزرک تنها کسی که توانست با نقشه و حیله گری مکارانه ی خود از این مخمصه ها رهایی یابد ناپلئون بناپارت بزرگ بود . شرکت بازی سازی Creative Assembly سعی دارد عظمت نبردهای ناپلئون و کشورگشایی هایش  را در قالب یک بازی کامپیوتری شبکه ای و گروهی  خوب به دنیای بازی معرفی کند.

در این بازی نیروهای بسیار زیادی از جمله پیاده نظام، سواره نظام و یا توپ خانه حضور دارند که رو به روی یکدیگر صف آرایی کرده اند. هنگامی که نبرد آغاز می شود، شاهد جلوه های ویژه خیلی خوبی از انفجارها، تخریب ساختمان ها و حتی کشته شدن سربازان هستیم.

گرافیک بازی خوب و خیره کننده  و از موتور گرافیکی  Warscape در بازی استفاده شده است .محیط ها وسیع و متنوع اند و قدرت این موتور گرافیکی را به نمایش می گذارد.

نیروهایی که در بازی مشاهده می شوند ان چنان با ظرافت و وسواس خاصی طراحی شدند که وقتی دوربین را روی آن ها نزدیک می کنید، متوجه حرکات و نوع پوشش لباسها و عناصر ایزومتریک خواهید شد.

برای اینکه بتوانید بازی را به صورت Online/LAN بازی کنید احتیاج به یک سیستم قوی و پیشرفته دارید زیرا که با محیطی عظیم و نیروهای زیادی روبرو هستید .

گیم پلی بازی از دو حالت Real-Time Strategy وTurn-Base Strategy پیروی می کند . روابط اقتصادی و دیپلماتیک بسیار پیشرفت تر شده و  باید شرایط خوبی را برای مردم خود فراهم کنید تا بتوانید از نظر قدرت نظامی و اقتصادی هیچ نقصی نداشته باشید. حتی در حالت جند نفره هم این امر به شما کمک زیادی خواهد کرد . تصمیمات شما برای قرار دادن نیروها و افراد گروه در جای مناسب خود تاثیر به سزایی در موفقیت جنگ ها دارند . اگر طرف مقابل شما هوش مصنوعی بازی باشد به راحتی نمی توانید بر ان غلبه کنید. نیروها قابلیت به روز شدن دارند که این یکی ازاصول مهم بازی های Real-Time است ولی در این زمینه تنوع وجود ندارد و اختیارات بازیکن محدود است.

موسیقی و صداگذاری هم درخور بازی است. در طول کنترل بازی روی نقشه،موسیقی آرام و بسیار دلنشینی به گوش می رسد که حال و هوای تاریخی دارد و بازیکن را در آن حال و هوا قرار می دهد.

همچنین در نبردهای بزرگ، بیشترصدای محیط وابسته به شرایط جوی است و صدای عمل ها و عکس العمل ها به وضوح شنیدنیست  که این خود باعث تمرکز بیشتربازیکن روی نبردهاخواهد شد.

صدای تیراندازیها، شمشیر زنی ها، توپ خانه و راه رفتن سربازان بسیار طبیعی است و به خوبی شنیده می شود. همچنین مانند نسخه های گذشته در این سری از بازی ها، هرقوم و ملت در بازی با لهجه خاص خود صحبت می کنند. در کل بخش صداگذاری بازی درسطح بسیار خوبی قرار دارد و کم و کاستی در آن دیده نمی شود.

کنترل هم که 80 در صد با اشاره و کلیک است و 20 درصد با استفاده از کلیدهای میانبر  که برای تسریع در امور مفید هستند.

این نسخه ی  مکمل  ,بیشتر برای بازی به صورت گروهی و شبکه ای ساخته شده ولی باز هم می توانید ان را در حالت تک نفره بازی کرد و به علاقه مندان این سبک حتما توصیه می گردد.

مشخصات :

سازنده :  The Creative Assembly
توسعه  دهنده : SEGA
سبک : Real-Time Strategy

پلاتفرم  PC

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
    1. بله سیستم مورد نیاز هم :
      RAM 1 GB min
      Cpu 1/500 HZ Min
      Video Card Gforce 8500 or higher
      Windows :Vista /Seven/Xp
      Direct X 9
      این هم سیستم مورد نیاز

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *