6 سایت برای جستوجو در بین تصاویر اشتراک گذاشته شده تویتر

  • 1389/2/22
  • سپهر خيري
  • 2

سرچ کردن در تویتر به اندازه کافی آسان هست. ولی در برخی موارد احتیاج به جستجوی پیشرفته تر داریم یا اینکه از مدل جستوجوی سایت تویتر خسته شده ایم.

در حال حاضر همه ما میدانیم که سایت تویتر یک سایت قدرتمند هست و کاربران آن اطلاعات و عکس های خود را میتوانند به اشتراک بگذارند. تویتر یک سایت بزرگ هست ، اما قسمت عکس ها و جستجوی تصاویر چی؟ خوشبختانه سایت های زیادی هستند که به شما اجازه میدهند در بین عکس های اشتراک گذاشته شده تویتر به جستوجو بپردازید ، و از همه مهم تر این جستجو ها در همان زمان انجام میشود و زنده هست.

حالا ما در اینجا به شما 6 سایت را معرفی میکنیم تا شما بتوانید در آنها تصاویر به اشتراگ گذاشته در سایت تویتر را جستجو کنید.

PicFog

PicFogیک سایت ساده و جستجو کننده تصاویر تویتر در همان لحضه هست. این سایت پس از جستجو ، نتایج را در یک لیست آماده میکند و عکس های که به دست آمده است را به شما نشان میدهد. کافیست فقط یک کلیک روی عکس مورد نظر بکنید تا عکس بزرگ شود و جزئیات کامل آن نمایان شود.

در این سایت میتوانید جستجوی تصاویر را بر اساس یک کاربر خاص و یا یک کلمه خاص جستجو کنید. شما همچنین میتوانید به جزء جستجوی تصاویر از آخرین اخبار و مبحث های ایجاد شده سایت تویتر با خبر شوید.

PicBrk

این سایت یک جستجو گر تصاویر دیگری هست که تصاویر را در زمان واقعی و حال برای شما لیست میکند. این تصاویر فقط از سایت تویتر جمع آوری میشود و شما فقط تصاویری که در سایت تویتر هست را میتوانید جستجو کنید.این سایت تقریبا محیط ساده و بدون تنظیمات پیچیده ای دارد و کار کردن با آن ساده است.

فقط کافیه کلمات کلیدی خود را در نوار مستطیل شکل بالا تایپ کنید و تصاویری که به اشتراک گذاشته شده و یا مطالبی که اخیرا ایجاد شده است را ببینید. یک نکته جالب اینه که تمام عکس های که روی سایت PicBrk هستند را با تاریخ ثبت آنها به شما نشان میدهد.

TwiPho

اینبار سایت TwiPho یک سایت ساده برای جستجوی تصاویر در تویتر نیست. این سایت نسبت به سایت های که در قبل معرفی کردیم یک سایت منحصر به فرد و کاربر پسند هست ، البته همه میتوانند از این سایت استفاده کنند.

این سایت پس از جستجو ، نتایج را بلافاصله در سمت راست صفحه به شما نشان میدهد. در این سایت یک کتاپچه راهنما وجود دارد تا شما با کار کردن در این سایت آشنا شوید. علاوه بر این حتی میتوانید مشخص کنید که نتایج جستجوی شما از کدام سات آماده شود ، مثله سایت های twitpic, img.ly و yfrog

LiveFrame

سایت LiveFrame جستجوی بین عکس های داخل سایت تویتر را برای ما فراهم میکند. این سایت در نتایج مانند سایت های قبلی هست و فقط تفاوتش در آن است که تصاویر را بزرگتر نمایش میدهد و لیست عکس ها گسترده تر هست.

این سایت یک سایت عمومی هست و نتایج این سایت مبتنی بر تصاویر تویتر هست ، علاوه بر این میتوان بین تصاویر اشتراک شده سایت های Twitpic و yfrog هم جستجو کرد.

Twicsy

صفحه اصلی و صفحه اول این سایت بسیار کامل هست و در آن تمام عکس های که به تازگی به اشتراک گذاشته شده اند و مطالبی که به تازگی منتشر شده اند قرار گرفته است ، این نکته میتواند بسیار مفید باشد.

نتایج به اینگونه هست که در سطر اول تازه ترین مطالب قرار میگیرد و در سطر های پایین مطالب و عکس های قدیمی تر قرار میگیرد.این سایت یک سایت تقریبا ساده هست و به آسانی و آزادانه میتوانید در تصاویر کاوش کنید و آنها را بر اساس تاریخ دسته بندی کنید.

Twitcaps

این سایت به شما فقط اجازه جستجو در تصاویر به اشتراک گذاشته تویتر را میدهد ، البته به صورت همزمان میتوانید جستجو کنید ، یعنی اگر کسی همین الان عکسی به اشتراک بگزارد شما میتوانید آن را ببینید. از دیگر امکانات این سایت جستجوی تصاویر بر اساس محبوبیت و مکان قرار گرفتن عکس میباشد.

شما چگونه در بین تصاویر تویتر جستوجو میکنید؟ کدام موتور جستجو گر مورد علاقه شما هست؟ آنها را در بخش نظرات به ما اطلاع دهید

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. درود .
    اولین شبکه توییتر فارسی با سیستم توییتر آغاز به کار کرد . تقاضا داریم معرفی نمایید .
    همچنین با حمایت از شما میتوانیم نسخه ی ایرانی توییتر را محبوب کنیم .

    چک کنید که این سایت توسط سیستم های رایگان مانند شیرترانیکس و phpfox ساخته نشده بلکه اختصاصی بوده . زحمت

    زیادی روی این سیستم کشیده شده و بسیار خوشحال خواهیم شد آن را معرفی کنید .

    http://twitterha.com

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *