پشتیبانی از زبان فارسی به اینستاگرام اضافه شد

پشتیبانی از زبان فارسی به اینستاگرام اضافه شد
  • 1396/8/10
  • محمدرضا مرتضایی
  • 0

اینستاگرلم سرانجام از زبان فارسی پشتیبانی می کند؛ زبان‌های مختلف و بسیاری در سرتاسر دنیا استفاده می‌شود و متاسفانه به همین دلیل بسیاری از اپلیکیشن‌ها در زمان عرضه تنها از تعداد محدودی از زبان‌های حال حاضر پشتیبانی می‌کنند. البته باید گفت که امروزه وب‌سایت‌ها، اپلیکیشن‌ها و سرویس‌های بسیاری به سمت بومی‌سازی زبان‌های مختلف در حال حرکت هستند و خوشبختانه اینستاگرام نیز یکی از آن‌ها بود.

گویا آی تی – خبر خوش برای کاربران اینستاگرام این بوده که اخیرا این کمپانی رسما اعلام کرده که شبکه اجتماعی مورد بحث از زبان‌های راست به چپ بیشتری پشتیبانی می‌کند.

این بدین معناست که از این پس، کاربرانی که به زبان‌های فارسی، عربی یا عبری صحبت می‌کنند نیز برای انتشار پست‌های خود با زبان بومی مشکلی نخواهند داشت. احتمالا شما نیز پیش از این تغییر، هنگام انتشار پست با زبان فارسی در صورت استفاده از اعداد یا حروف انگلیسی با مشکل بهم ریختن متن تایپ شده، مواجه شده بودید ولی به دلیل پشتیبانی از زبان فارسی مشکل مذکور به‌طور کامل برطرف گشته است.

مایک کریگر، یکی از بنیان‌گذاران این شبکه اجتماعی، در اکانت اینستاگرام افزود:

افتخار می‌کنیم که اینستاگرام به یکی از پلتفرم‌های متنوع و فراگیر در سراسر دنیا تبدیل شده و با این به‌روزرسانی امیدواریم که کاربران عبری، عربی و فارسی زبان بیشتری توانایی استفاده از اینستاگرام برای ارتباط با مردم و اشتراک‌گذاری علاقمندی‌های خود داشته باشند.

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *