قابلیت Untiny.me درنمایش کامل آدرس های کوتاه شده به روش های متعدد

  • 1389/2/29
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0


آدرس کوتاه شده ممکن است برای توییتر و پیام رسانی فوری مفید باشد ، اما آنها مشکل سازهم می شوند. شما هرگز نمی توانید مطمئن باشید چه چیزی در پشت آدرس کوتاه پنهان شده، و برخی از برنامه های مرتبط با فناوری اطلاعات ممکن است دقیقا  به دلیلی که گفته شد این آدرس های کوتاه را به طور کامل مسدود کنند. Untiny دارای خدمات بسیار متنوع برای برگرداندن آدرس های کوتاه شده اینترنتی به شکل کامل خود می باشد.

این سرویس خدمات بی شماری را به کاربران اینترنت ارائه می دهد (در واقع 99 سرویس متنوع، از جمله tinyurl اصلی goo.gl و بسیاری دیگر). دسترسی به این سرویس بسیار ساده می باشد ؛ ساده ترین راه برای دسترسی به این سرویس توسط این آدرس است: http://untiny.me?url=[your tiny URL] که به جای عبارت your tiny URL باید آدرس کوتاه شده را تایپ کنید ، اما مجموعه ای از افزونه ها هم وجود دارند که به شما اجازه دسترسی به سرویس را در صفحه آغازین فایرفاکس (صفحه موتور جستجو) می دهند ، که این افزونه ها کاری است از  GreaseMonkey بنابراین شما دیگر هرگز آدرس های کوتاه  شده را مشاده نخواهید کرد حتی در GTalk.

یک مسئله ای که من متوجه شده ام این است که زمانی که به به طور مستقیم از طریق آدرس شما قصد دسترسی به خدمات را دارید مرورگر شما را به پیوند(لینک) هدف میفرستد ؛ به عبارت دیگر ، به این روش برنامه کار نمی کند (حداقل برای من). اما هنگامی که شما از طریق خود سایت برنامه اقدام می کنید (که گزینه دیگری بود که من تست کردم) ، سرویس به درستی کار میکند.

منبع:downloadsquad

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *