پیش گفتاری از بازی Alpha Protocol

  • 1389/3/9
  • ميثاق جراحي
  • 3

بار دیگر جاسوس بازی و ورود به دنیای بورن جلوه ی دیگری به خود می گیرد و بازی علمی-تخیلی  Alpha Protocol      را بوجود می اورد. بازی کاملا مطابق با ارمان های RPG و استاندارد های اکشن سوم شخص طراحی شده و یک بازی سراسر هیجان را بازگو می کند.

شرکت Obsidian  شرکتی است که نمونه کار های خیلی کمی را در دنیای بازی های ویدئویی عرضه کرده است به همین دلیل نباید انتظار یک بازی بی نقص را از این شرکت بازی سازی داشت

بازی در ایتالیا اتفاق می افتد و در باره ی پروژهی مخفی است که پی بردن به اسرار ان تنها از دست شما ساخته است.این بازی نواوری جالبی در گیم-پلی خود به کار برده و با نهادن قدرت انتخاب و تصمیم بر دوش بازیکن بازی را از یکنواختی بیرون می اورد .بازی خطی نیست و هر تصمیم و انتخاب در شرایط خاص  باعث تغییر کردن مسیر و راه بازی می شود به همین علت سازندگان توصیه می کنند بازی را بیش از یک بار تمام کنید و با صحنه های دیگر از دست رفته اشنا شوید

اکثر بازی های به سبک RPG دارای تخیل بالا و برگرفته از داستان های حماسی و افسانه ای هستند ولی این بار با یک داستان جاسوسی و اکشن روبرو هستید .

در این بازی به شما این امکان داده می شود که شخصیت را خودتان ایجاد کنید و هر تغییری که خواستید روی ان بدهید .مراحل خوب طراحی شده اند ولی گرافیک و نور پردازی ها ضعیفند .

با توجه به مطالب گفته شده تصمیم های شما در بازی خیلی تاثیر دارد به طور متال اعتماد به فردی با هویت کاملا پنهان یا کشتن یک فردی که از گناه کار بودن ان اطلاع ندارید مسیر بازی را به کل تغییر می دهد.

بازی سوم شخص است و نمای بازی مانند بازی هایی چون  JUST CAUSE و LOST PLANET از پشت سر بازیکن به طور کامل نمایش داده می شود.

این بازی به دلیل اینکه دیروز در بازار های جهانی عرضه شد نمی توان در مورد گیم-پلی و نقاط قوت و ضعف ان نظری داد به همین علت برای بازی کردن این بازی باید چند روزی را صبر کنید.

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 3 دیدگاه
  1. بازتاب: mohand.es
    1. سلام

      خوب چه پیغامی رو نشون میده ؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *