اضافه کردن پس زمینه به موتور جستجوي گوگل

  • 1389/3/14
  • سپهر خيري
  • 6

ا

به تازگی گوگل امکان جالبی را برای کاربران خود فراهم کرده که میتوانید به وسیله آن یک عکس برای پس زمینه صفحه اصلی گوگل اضافه کنید. اسم این امکان Wallpaper the Google homepage هست که میتوانید آنرا در پایین صفحه ببینید.

برای استفاده از این امکان از دستورات زیر پیروی کنید ، البته قبل از آن باید زبان گوگل شما انگلیسی باشد در غیر اینصورت فعلا در زبان فارسی شما نمیتوانید از این امکان استفاده کنید. برای تغییر زبان ابتدا همانند عکس زیر به قسمت تنظیمها بروید:

سپس همانند عکس زیر این تنظیمها را اعمال کنید:

در صورت واضح نبودن تصوير روي آن كليك كنيد

پس از تغییر زبان به انگلیسی دوباره به صفحه اصلی گوگل بازمیگردید و اینبار گزینه New! Wallpaper the Google homepage را در پایین صفحه میبینید و باید روی آن کلیک کنید.

پس از کلیک روی دکمه New! Wallpaper the Google homepage به صفحه ای جدید منتقل میشوید که در آنجا باید عکس مورد نظر خود را انتخاب کنید ، البته قبل از انتخاب عکس شما باید وارد سایت بشوید و اگر عضو گوگل نیستید میتوانید از این لینک یک اکانت برای خود در گوگل بسازید:

https://www.google.com/accounts/NewAccount?continue=http%3A%2F%2Fwww.google.com%2Fwebhp%3Fcplp%3D1&service=ig&ltmpl=addphoto

سپس یکی از عکس های زیر را انتخاب کنید و بعد از کلیک یک پیغام به شما داده میشود که باید OK را انتخاب کنید:

حال عکس شما به همین راحتی به عنوان پس زمینه صفحه اصلی گوگل انتخاب شد و میتوانید استفاده کنید! به طور مثال من این عکس را به عنوان پس زمینه صفحه اصلی انتخاب کرده ام:

منتظر امکانات جدید گوگل باشید…

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 6 دیدگاه
  1. بازتاب: mohand.es
  2. لطفا طرز ساختن حساب جمیل را به من آموزش دهید لطفا آن را به ایمیل من بفرستید

    1. سلام دوست عزيز و خسته نباشيد
      براي آموزش از اين لينك‌ ميتونيد استفاده كنيد
      http://payamspot.blogspot.com/2009/03/blog-post.html
      اين آموزش جي‌ميل كار با اون هست بسيار عالي و مفيد
      http://iclub.ir/category/gmail-38

  3. باسلام و خسته نباشید ..بسیار مطالب آموزنده و مفیدی بود فقط یک سوال داشتم و آن این که من یک جی میل افتتاح کردم ولی چون سهوا از زبان هلندی استفاده کرده صفحه جی میل من به همان زبان مشخص می شود آیا راهی برای تغییر زبان به انگلیسی وجود دارد که وقتی صفحه جی میل را باز می کنم شاهد کلمات هلندی که فکر کنم همون آلمانی باشه نباشم ؟ممنون می شوم اگرپاسخم را داده راهنمایی ام بفرمایید .موفق باشید.

  4. با سلام و خسته نباشید
    اون گزینه ای که برای تغییر تصویر پس زمینه گوگل گفتین (new wallpaper)،وقتی سایت اصلی گوگل رو باز میکنم نیست! من خیلی علاقه دارم به اینکه پس زمینه گوگلو عوض کنم لطفا راهنمایی کنید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *