سرگرمی روز جمعه: بازی Omega Crisis

  • 1389/3/14
  • محمدرضا ارجمندی
  • 2

دوباره روز جمعه فرا می رسد و دوباره نیاز به یک بازی فلش سرگرم کننده برای گذران زمان در محل کار است! امروز می خواهیم نگاهی به بازی فضایی و سبک تیراندازی Omega Crisis بیاندازیم.

بحران امگا

در شروع بازی داستان اصلی بازی برایتان به نمایش در می آید، سپس دفاع از پایگاهی فضایی ، و دستورالعملی برای نحوه انجام بازی.

کنترل های بازی بسیار آسان است ، فقط دشمن را هدف گرفته و از دکمه سمت چپ موس برای آتش استفاده می کنید همین!

پس از پایان هر مرحله نتایج شما نشان داده می شود ومی توانید بفهمید چند Tech Points به دست آورده اید.

هر چه  Tech Point بیشتری کسب کنید، شانس بیشتری برای ارتقاء سلاح و دفاع بهتراز پایگاه خود قبل از رفتن به مرحله بعد دارید

شما همچنین می توانید با زدن کلید Space روی صفحه کلید به حالت مدیریت رفته و سلاح هایی مانند gunner و سایر انواع سلاح را برای کمک به دفاع از پایگاه انتخاب کنید.

پس از اتمام موفقیت آمیز هر ماموریت از جدول زمانی ماموریت جدید را انتخاب می کنید.

همچنین می توانید از کلید های A,W,D,S  روی صفحه کلید برای حرکت در اطراف نقشه استفاده کنید و ببینید دقیقا سفینه های دشمن از کجا می آیند. این ترفند به نابود کردن آنها قبل از آنکه بیش از حد به پایگاه شما نزدیک شوند کمک می کند.

این بازی بسیار سرگرم کننده بوده و یک بازی «دسکتاپی» متفاوت است. اگر به دنبال راهی برای تفریح در بعد از ظهر هستید ، یا از کار روزمره خسته اید ،بازی بحران امگا می تواند شما را به دنیای تازه ای ببرد و باعث استراحت فکری شما گردد. این بازی زیبا را از دست ندهید.

بازی Omega Crisis

منبع:howtogeek

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام ممنون اگه پیگیر مطالب سایت گویا آی تی باشید از این بازی ها زیاد پیدا خی کنید برچسب تمامی این بازی ها «سرگرمی روز جمعه» یا «Friday Fun» هست
    موفق باشید!

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *