iPhone 4 رسما معرفي شد!

  • 1389/3/18
  • سپهر خيري
  • 2

سخنراني Steve Job در WWDC  و معرفي محصول جديد Apple

همانطور كه اطلاع داريد قرار بود امسال Apple  محصول جديد خودش را معرفي كند. هيچ كس نمي دانست كه اين محصول گوشي جديد iPhone ‌ خواهد بود يا اينكه با يك محصول ديگر مي خواهد همه را غافلگير كند.

همكنون كه شما اين خبر را در سايت گويا آي تي مي خوانيد تنها ساعاتي از اعلام اين موضوع گذشته و ما تمام تلاش مان را براي اطلاع رساني به موقع كرديم و اين  گزارش را در اختيار شما عزيزان گذاشتيم.

معرفي آيفون جديد!

بله بلاخره آيفون جديد iPhone 4 ‌ تاييد شد!

به قول Steve Jobs “iPhone 4 ‌ قشنگ ترين چيزي است كه تا بحال ساخته ايم!”

بر روي آن يك روكش شيشه اي وجود دارد كه مانع افتان خش روي آن مي شود. همچنين كيفيت صفحه ي آن 4 برابر iPhone 3Gs شده يعني 326 پيكسل در اينچ.  محدوديت ديد انسان 300 PPi  (پيكسل در اينچ)  است به همين دليل استيو آن را Retina Display ‌ ناميده . (‌Retina  به معني شبكه ي چشم است)

همچنين يك چيپ A4  در آن وجود دارد. اين چيپ  چيپي است كه در iPad ‌استفاده شده. همچنين باتري آن هم بزرگ تر شده كه طبق گفته ي استيو تا 40% زمان استفاده از آن را افزايش داده. يعني تا 7 ساعت صحبت كردن . 6 ساعت 3g Browsing و 10 ساعت Wifi Browsing  و 10 ساعت فيلمبرداري و 40 ساعت گوش دادن به موسيقي و 300 ساعت در حالت Standby .

ولي ماكزيمم ظرفيتي كه براي آن وجود دارد تا 32 گيگابايت است  و كساني كه منتظر 64 گيگابايتي بودند نا كام ماندند.

يكي ديگر از ويژگي هاي آن قابليت Six Axis ‌ آن كه به آن Gyroscope ‌ مي گويند هم به آن اضافه شده.كه مطمئنا براي بازي هاي آن پيشرفت بزرگي خواهد بود.

همچنين دوربين iPhone 4  هم به 5 مگا پيكسل تبديل شده و يك قابليت جديد به نام illuminated sensor (‌در اين مورد بعدا توضيح داده مي شود)

نكته ي جالب اينجاست كه قابليت فيلم برداري با كيفيت 720p  و 30 فريم در ثانيه اين سوال را پيش مي آورد كه ممكن است به 64 گيگابايت فضا لازم باشد!

اما با اين همه فيلم با كيفيت توي گوشيتون چي كار كنيد؟ مي توانيد با ورژن جديد iMovie‌ كه بر روي iPhone ‌مولتي تاچتان نصب شده و با قدرت چيپ A4 جادو كنيد !

همچنين مي توانيد چند برنامه را همزمان اجرا كنيد بدون اين كه لازم باشد برنامه ي قبلي را ببنديد.(Multi Tasking)

iPhone4  از 24 june  عرضه مي شود و از 15 june ‌ مي توان آن را سفارش داد.

در زير مشخصاتي از آيفون جديد نشان داده شده.

منتظر خبر هاي ديگر از كنفرانس WWDC باشيد.

iPod  ‌جديد !

منبع :

http://www.engadget.com/2010/06/07/steve-jobs-live-from-wwdc-2010/

دیدگاه خود را وارد کنید
تعداد دیدگاه ها : 2 دیدگاه
  1. سلام بسیار عالی هست کارتون.آقای خیری خسته نباشی.
    بهتر است که منبع خبر رو هم در آخر بگذارید…

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *