ایسر و معرفی دستگاه های چند رسانه ای خانواده Revo

  • 1389/3/20
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0


Acer Revo

کمپانی ایسر به تازگی  خانواده جدیدی از محصولات خود با نام  Revo  برای  تماشای فایل های چند رسانه ای معرفی کرد ، از جمله این محصولات: Revo multimedia center ، پخش کننده RevoView HD ، و دستگاه ذخیره سازی خانگی RevoCenter را می توان نام برد.

Acer RevoPad

مرکز چند رسانه ای Revo شامل روش موسوم به  clear.fi است که  همه نیازهای کاربران  برای لذت بردن از فیلم های اچ دی ،مشاهده آخرین عکس های گرفته شده ، پخش موسیقی های مورد علاقه و یا اشتراک فایل های چند رسانه ای خود  با جوامع آنلاین برطرف میکند،. این دستگاه همراه خود یک  دسته کنترلر RevoPad دارد که  صفحه کلیدی QWERY لمسی به همراه نور پس زمینه دارد ، که می تواند یک دسته لمسی مفید و کاربردی هنگام کار با دستگاه باشد.

Acer RevoView

محصول دیگر ایسر از این خانواده یعنی  RevoView یک پخش  کننده چند رسانه ای با کیفیت HD با طراحی جمع و جور  و فشرده است. این دستگاه از طیف وسیعی از فرمت های چند رسانه ای پشتیبانی کرده و دارای پورت یواس بی برای اتصال درایو ذخیره سازی خارجی است. RevoView  امکان داشتن تماشا به صورت تمام اچ دی برای کاربران فراهم می کند .

Acer RevoCenter

ایسر RevoCenter یک دستگاه ذخیره سازی جمع و جور خانگی با  پشتیبانی از UPnP و DLNA می باشد. این وسیله دارای 4 پورت قابل تعویض ساتا بوده  و می تواند برای دسترسی از راه دور به شبکه خانگی متصل شود.

به نقل از:itechnews

منبع:acer

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *