آغاز به کار فروشگاه نرم افزاری ایسوس، نوت بوک لامبورگینی VX6 و رایانه شخصی جدید Eee

  • 1389/3/21
  • محمدرضا ارجمندی
  • 0

Asus مسلما با رونمایی از محصولات جدید در نمایشگاه Computex روزهای پرکاری را می گذراند، در حالی که ازEeePad ، و تبلت Eee در زمینه بازی های رایانه ای برای اولین بار در این نمایشگاه پرده برداشت، طبق اعلام این شرکت قرارداد همکاری میان این سازنده سخت افزار و یکی از خودروسازان پیشرو جهان یعنی کمپانی لامبورگینی منعقد شده. جدیدترین خبر ایسوس در نمایشگاه چیزی نبود جز خبر تولید نوت بوک جدیدیبا همکاری منحصر به فرد شرکت لامبورگینی با کد: VX6.

این محصول فوق العاده قابل حمل در واقع نسخه اصلاح شده VX5 است که نخستین بار در سال 2009.با کارت گرافیک انویدیا یون ، 512 مگابایت حافظه رم ، تکنولوژی صوتی Bang & Olufsen ICEpower  ، و پوشش بیرونی به رنگ سفید شیک ارائه شد. این شرکت همچنین اعلام کرده قصد دارد چند رایانه شخصی با نام  Eee  که سابقا این نام را بر روی نوت بوک ها می دیدیم با کد 1018, 1016 و  Seashell 1015 تولید کند البته جزئیات بیشتری در مورد مشخصات سخت افزاری تاکنون رسما منتشر نشده. اما آنچه ما می دانیم  این است که در این رایانه ها کاربران می توانند از فناوری Super Hybrid Engine به تنظیم پردازنده برای رساندن آن به حداکثر قدرت و یا حداکثر ذخیره باتری بپردازند و 13.5 ساعت ذخیره باتری ادعا شده توسط شرکت می تواند طیف وسیعی از نیازهای کاربران را پاسخ دهد.

فروشگاه نرم افزاری ایسوس Eee ، در اصل نسخه تغییر نام داده شده فروشگاه اینتل AppUp است!

در خبر دیگری، این شرکت آغز به کار فروشگاه نرم افزاری Asus را اعلام کرد، که  از جنبه هایی می تواند مهم ترین خبر هفته باشد. گزارش شده که این فروشگاه برای نوت بوک های ،تبلت ها و رایانه های شخصی  آتی شرکت طراحی شده ،و احتمال پشتیبانی از محصولات MeeGo هم در دستور کار فروشگاه ایسوس قرار دارد.واقعیت این است که شرکت اینتل قصد راه اندازی یک فروشگاه نرم افزاری نوت بوک محور داشت، و اما با در نظر گرفتن پیشتازی ایسوس در بازار نوت بوک ها ، سخت می توانست شرکتی بهتر از ایسوس را برای همکاری در زمینه توسعه این برنامه پیدا کند. نیازی به گفتن نیست که  ادامه سال جاری میلادی  باید تحولات بسیار جالب در زمینه این فروشگاه به وجود آید و این سازنده نوت بوک احتمالا برنامه های بزرگتری در ذهن دارد.

محاسبات  ابری با ASUS Eee Pad

تبلت Eee ، و اسمارت فون ایسوس-گارمین A10

دسترسی به اطلاعات در هر جایی و هر زمان

هرگز این قدر آسان نبوده!

تلاش مداوم ASUS برای قرار داشتن در خط مقدم محاسبات ابری(cloud computing) باعث معرفی راه حلی برای اجرای فایل های چند رسانه ای  در دستگاه های قابل حمل که قادر است تمامی نیازهای مصرف کنندگان را در هر زمان و هر جایی مرتفع کند شده است. امروز ، ایسوس مفتخر است که طیف جدیدی از محصولات متنوع را که برای رقابت با سایر محصولات در زمینه محاسبات ابری طراحی شده اند معرفی کند.گام به آینده ، با  محصولات ایسوس که دستگاه هایی فوق العاده شخصی بوده و امر  توانمندی در پخش فایل های چند رسانه ای و به اشتراک گذاری آنی  آنها را با نهایت سرعت و کارآیی به کاربران هدیه می دهد می توان یک گام به آینده نزدیک تر شد.

جهانگردی با Garmin – Asus A10

جدیدترین گوشی هوشمند مشترک Garmin – Asus با سیستم عامل آندروید ناوبری قدرتمند و دقیق را برای کاربران خود به ارمغان آورده و دسترسی به دوستان یا مکان ها را آسانتر نموده است. مانند سایر دستگاه های آندروید دار Garmin – Asus – A10 دارای قابلیت ناوبری صوتی ویژه گارمین به شکل گام به گام است،که این قابلیت، ناوبری با این گوشی را پویا تر نموده .از دیگر امکانات A10 دسترسی به خدمات موبایل گوگل با یک کلیک مانند گوگل مپس ، جیمیل ، یوتیوب، تقویم ، دفترچه تماس ها و فروشگاه برنامه های آندروید می باشد، که در آن فروشگاه کاربران می توانند بیش از 30000 برنامه کاربردی برای استفاده در تلفن خود پیدا کنند.

Garmin – Asus M10 دیگر محصول مشترک دو شرکت ایسوس و گارمین بوده و دارای  ویندوز موبایل 6.5.3 است که به کاربر اجازه می دهد تا به سرعت از حالت کار معمول گوشی به حالت اجرای بازی برود. این عمل موجب لذت بخش تر شدن تجربه کار با گوشی بوده ،همچنین دسترسی به فروشگاه برای خرید برنامه های مخصوص ویندوز موبایل را ساده تر می کند؛ در این فروشگاه می توانید تعداد زیادی از برنامه های کاربردی ویندوز موبایل  برای گوشی خود  خریداری و دانلود کنید.

محصول دیگر اندروید دار  Garmin – Asus گوشی A50 بوده که قابلیت دسترسی به خدمات گوگل با تنها یک کلیک مثل جستجوی صوتی گوگل، نقشه های گوگل، جیمیل، یوتیوب ، تقویم ، دفترچه تماس ها و فروشگاه برنامه های آندروید، برای شخصی سازی هر چه بیشتر گوشی توسط کاربر را فراهم می کند.

اگر سرعت و کارآیی فوق العاده می خواهید از این محصولات استفاده کنید:نوت بوک                                  ASUS-LAMBORGHINI VX6 ،نسل جدید رایانه های شخصی Eee و رایانه چند منظوره EeeTop ET2400

کسانی که نیاز به سرعت بالا دارند از کار با ASUS-LAMBORGHINI VX6 راضی خواهند بود. تلاش مشترک ایسوس با سازنده خودور های سوپراسپرت یعنی  لامبورگینی ، محصولی به نام VX6 شده که به لطف نسل جدید پلتفرم گرافیک انویدیا یون با 512 مگابایت حافظه VRAMتصاویر و جلوه های بصری خیره کننده ارائه میکند همچنین به کمک سخت افزار صوتی طراحی شده توسط شرکت  Bang & Olufsen ICEpower ، صدای  VX6  را می توان معادل صدای موتور 12 سیلندر لامبورگینی در نظر گرفت که گوش نواز و لذت بخش است!

ایسوس در ادامه موفقیت های خود نسل چهارم رایانه های شخصی Eee را با این مدل ها معرفی کرده: ، 1018 ، 1016 و مدل کلاسیک Seashell 1015. رایانه های شخصی Eee معمولا دارای پوششی با مواد مختلف نوآورانه به منظور ایجاد یک حس متمایز در کاربر می باشند که در اینجا هم شاهد طیفی از جنس های مختلف از بدنه با جنس آلومینیوم برای 1018 تا سطح مات نرم برای 1015 می باشیم.

این محصولات جدید امکان دسترسی به وب  به صورت آنی  وسریع را فراهم کرده که  به شما این امکان را می هد کهاز طریق ورود به وب سایت مخصوص ASUS به سرعت به دانلود محتوای چندرسانه ای  پرداخته و از فضای ذخیره سازی ایسوس در وب با نام (ASUS WebStorage) برای قابلیت به اشتراک گذاری آسانتر فایل ها بهره ببرید. در نهایت با ASUS Super Hybrid Engine ، کاربران می توانند انتظار 13.5 ساعت عمر باطری را از نوت بوک ایسوس خود داشته باشند.

منبع:hothardware

دیدگاه خود را وارد کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *